Appartement/onderdak gezocht :)

Beste allemaal,
Ook ik heb de eer om binnenkort enkele maanden op Aruba te mogen verblijven.
Nou heb ik hier en daar al gehoord/gelezen dat het verstandiger is om op Aruba zelf een woning of appartement te zoeken dan online maar ik ben toch benieuwd of er mensen zijn die iets leuks aan te bieden hebben of die huisgenoten zoeken.
Ik wil in eerste instantie het liefst in Oranjestad zitten omdat ik daar ga werken/stage lopen en niet in het bezit ben van een rijbewijs :frowning:
Alle hulp/hints/tips etc. zijn welkom.

Alvast mijn dank en ik reken op jullie :tongue:

Stel je vraag eens op het Aruba prikbord via aruba.startpagina.nl, daar heb je denk ik meer kans van slagen dan via dit forum. Waar ga je werken, want ook in Oranjestad is lang niet alles op loopafstand en fietsen is een gevaarlijke onderneming. Het openbaar vervoer is hier heel matig. Als je hier als stagiair enkele maanden bent is het denk ik het leukst om bijv. in Perle d’Or te zitten, daar zitten meer stagiairs en er wordt veel georganiseerd. Er is een redelijke busverbinding in de buurt.

Thx,

Perle zit jammergenoeg voorlopig vol, heb daar een tijdje geleden al geinformeerd.

Blue village is een alternatief waar ook veel stagiairs zitten.

Hmhm ook al wat info over gezocht, jammer dat daar zoveel slechte recensies over te vinden zijn :frowning:

in het verleden was het inderdaad bepaald slecht, maar het is verbouwd en kennelijk ook aanzienlijk verbeterd. Maar nogmaals, vraag eens via het b.g. prikbord verder of zoek bij eerdere topics, want dit onderwerp is daar een aantal malen uitgebreid besproken. Succes

even over blue village,
ik raad het je echt af om daar te gaan ik heb er zelf meer dan 2 jaar gezeten zonder problemen totdat de manager wegging en de eigenaresse nu aan de macht is…

zij is niet goed bij dr hoofd en heeft de prijzen weer verhoogt en geeft mensen boete’s voor geen enkele reden dus ik zou het je niet aanraden…

natuurlijk als je geen andere opties heb moet je wat maar zoek nog ff verder voordat je naar blue village gaat…

Vandaag heb ik een bericht geplaatst. We verhuren een gloednieuw huisje (28 m2). zie ook mijn bericht van 18-11-2009.
Met de bus heb je een zeer goede verbinding naar Oranjestad.
Via e-mail kan ik je ook een foto toezenden.
Groet,
Bernadette Londeman-Lemoine