Apartement 's Abanell Central Park***

Hallo dames en heren,

wij, 5 meiden van rond de 18 jaar gaan 2 juli naar Apartement 'S Abanell central Park***

wie heeft hier ervaring mee of hier wat over gehoord? is het goed gelegen en hoe zijn de mensen daar? ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen dus wie informeerd mij??
en heel belangrijk. HOE IS HET STRAND??? en het uitgaan uiteraard, wij houden van r&b en club muziek dus vertel!!

groetjes petje :smiley:

SĂĄbadell park lijkt net een gevangenis, maar het zijn wel super mooie app. alles zit erop en eraan. 100 meter van het strand. zit vlak bij het uitgaanspleintje met Disco Las Vegas, Feestcafe Hebbes, Annies verjaardag en wat restaurantjes.
R & B is te vinden in Disco Silbers en club in Disco Arena deze zijn ongeveer 400 meter lopen. Daarboven zitten wij Bar Gotcha. Je zult ze wel zien tijdens je welkomst informatie. Jullie zijn met Beachmasters denk ik?

Tot in de zomer
B)
De Gotcha crew

hai hai

bedankt voor je reactie, wij zijn toevallig van gedachten veranderd en zagen Appartementen Europa/Lotus. dit wordt em waarschijnlijk.

maar uitgaan is dus super?? das mooi!

europa lotus is leuker denk ik, hier zitten meer jongeren bij elkaar.

De Gotcha Crew B)

Jammer dat je van mening bent veranderd. S’abanell is prachtig. Een zeer mooie en schone accomodatie met vriendelijke mensen en een goede service.
Binnen de regels gaat alles. het is dus geen gevangenis, alleen is de bewaking zeer consequent bij gebruik van de tuin, de whirpool en het zwembad ( bv geen ligbedden in het water en niet voetballen in de tuin ).
We wensen je toch een prettige vakantie in Blanes.
En als je daar toch bent, ga eens kijken bij S’abanell.
Wij weten dan bijna zeker wat je volgende bestemming is ( als je weer naar Blanes gaat ).

Hey,

Wij willen wel naar S’Abanell Central Park, maar we willen weten of het vlakbij het centrum ligt, vlakbij de uitgaansgelegenheden. Is het verder ook mogelijk om naar Barcelona te gaan vanuit Blanes met de trein?

Alvast bedankt voor de reactie.

Het ligt wel dicht bij het centrum, maar trein weet ik zo gauw niet.
Ben nl nog nooit met trein ergens heen geweest daar :wink:
En volgens mij lopen er niet eens treinen ?

Weet je ook hoelang het pcies lopen is naar het centrum? In het centrum liggen dus alle uitgaansgelegenheden en restaurantjes?
Alvast bedankt,

Ruben

Het park staat in het nieuwe gedeelte. Daar bevinden zich ook de discohteken en het uitgaansgebied. Als je bij jullie de “voordeur” uitloopt, je gaat de hoek om en je bent er al.

Dat klinkt goed, dit appartement is dus zeker een aanrader?

Jawel :slight_smile:

Oke bedankt voor de snelle reacties, dan doen we deze

ff over die trein, ik ben van de zomer met de trein naar barcelona geweest, station kun je met de bus heen of lopen (20min) en de reis naar barcelona kost niet veel

mja klopt dr is sowiso een station want daar werden onze skaterboys uit de bus afgezet want die moesten laatste stukje met de trein afleggen :wink:

Cker dat we naar Barcelona gaan

barcelona ga ik nie naartoe, loret misschien wel

Hej Andretje, waarom ga je niet naar Barcelona???

waarom niet gewoon beide? :slight_smile:

ik ga over uhm
 2 jaar naar barcelona met schoool :smiley: :stuck_out_tongue:

Naar Lloret gaan vanuit Blanes schijnt heel makkelijk te zijn he? Weet iemand precies of er bussen of taxi’s tussen Lloret en Blanes rijden en hoeveel die dan kosten? Ik had ook ergens gelezen dat mensen gewoon over het strand naar Lloret toe liepen, maar dat lijkt me wat lang lopen, niet?