Beste Canada reisforum-gangers!
Ik ben een derdejaars Culturele Antropologie studente en wil graag na afloop van mijn bachelor, hopelijk volgend jaar begin zomer, een tijdje naar het buitenland. Voordat ik aan mijn master begin wil ik eigenlijk eerst een beetje real-world ervaring op doen, met name in Canada! Echter ik ben er nooit geweest en heb al dagen op internet redelijk hopeloze internet searches gedaan op stageplekken e.d.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand tips heeft of ideeen heeft over culturele/sociale/ecologische vrijwilligerswerk of stageplekken in Canada? Of andere tips over verblijf e.d. Ik heb een brede interesse en ben heel flexibel. Verder wil ik graag 6 maanden gaan.
Omdat ik nog nooit in Canada ben geweest, ben ik er nog niet helemaal over uit waar ik precies heen wil. Van wat ik al heb gezien, lijkt het mij het leukst om een beetje rond Vancouver/Calgary te zitten, wat toch nog een groot gebied is
Dus meer aan het westen van het land.
Maar ik ben nog in de vroege stadium van research doen, dus dat kan allemaal nog veranderen ![]()
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn! x:CANADA: