Antaliya bus en tram

Recent pas moet er een nieuw ticket systeem ingevoerd zijn voor stadsbussen en tram in Antalya, want ik zie veel Turken verwonderd kijken als ze merkenn net meer cashte kunnen betalen aan de buschauffeur. Aaneen kiosk koopt men een elektronisch kaartje voor 10 TKY. Dit geeft recht op 5 TKY reistegoed. Genoeg voor de rit .met bus nr 600 van de luchthaven naar Autogar busterminal, wat iets onder 5 TKY kost. Je kan later dit kaartje terug opladen voor 10 of 20 TKY. Een riit met de nieuwe tram van de busterminal naar het stadscentrum kost 1,60 TKY.

Sorry. Ook al ben ik ingelogd, het lukt me niet om de typefouten van een tablet te corrigeren.

Ik heb geen flauw idee. In Istanbul bestaat dit systeem al jaren. Waarschijnlijk dat men per provincie nu ook overgaat.

Alleszins kan je vlugger aan de oude binnenstad geraken met bus 600 vanaf de luchthaven zonder tot de eindterminal Autogar te gaan om daar op de tram te stappen. Er is een halte bijna halverwege aan de Wakifbank (zwarte letters op diepgele achtergrond).
Even teruglopen dan tot een groot rond shoppingkompleks aan de overkant dat je links voorbijgaat. Via brede winkel-wandelstraten bereikt men dan de oude binnenstad

1 like

Het fijt van ingelogd te zijn of niet heeft niets te maken met de typfouten op het tablet,als je een los toetsenbord gebruikt kan je soms kiezen welk soort van toetsenbord op jouw tablet past,ook al vind je de gepaste klavierinstelling,dan nog zullen sommige tekens onbereikbaar blijven je moet het beste compromis kiezen.Bij instellingen ga je naar draadloos toetsenbord en als je toetsenbord in de lijst staat koppel je dit met je tablet en dan nog is het zoeken.Daarom heb ik mijn tablet van 1jr oud de vuilbak ingekieperd,ik werd er depressief van .Sommige letters krijg met combinaties van toetsen zoals @ vr een e mail was bij mij de combinatie “alt+2” en zo heb je er nog wat .Kijk anders eens op google,“tablet-vragen”.Veel geluk of koop een minie pc of smart phone ,mijn "“Xiaomi Redmi 3 Pro 5 Inch Fingerprint 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 616 Octa-core 4G Smartphone:”"doet het voortreffelijk, Bij Alie vr 135€ .en je hebt ineens ook een smartf.Ik ga proberen mijn los toetsenbord te koppelen aan mijn smart ,mijn tablet en smart zijn beiden ANDROID, en zien wat dat geeft.Als ik nog eens thuiskom test ik dat en hoor je nog van me.suxces.