Anniestraat, Paramaribo

Ik ga voor een periode met een groepje wonen in de Anniestraat. Nu heb ik mij door verschillende bronnen laten vertellen dat dit een vielige buurt/straat is. ik ben er echter nog niet zeker van… zijn er mensen die ervaingen hebben met de Anniestraat of hier wat van af weten?

Alvast bedankt!
groetjes

Anniestraat , de junkies zijn niet weg te denken in de straat!

Met een groepje moet het lukken, extra allert en de woning goed afsluiten, hopende dat het goed beveiligd is en het terrein voorzien is van een hekwerk.

Veel succes!

Dag Suristuut,

De Anniestraat is een zijstraat van de Kwattaweg als ik me niet vergis. Het schijnt een redelijke buurt te zijn. Welk nummer is het?
Anders kan ik wel even voor je kijken hoe het huis eruit ziet.
Op zich is Suriname veilig. Er was een tijdje sprake van een serieverkrachter, maar die hebben ze gelukkig opgepakt. Dus geen worries! :wink:
Wel is het goed om met een groepje te zijn en je met een vaste taxi te vervoeren bijvoorbeeld.
Veel plezier, wanneer kom je?
Groetjes
Esther Lijkwan
www.colourfulsuriname.com

bedankt voor je reactie

we gaan naar nr , als je wilt kijken hoe het huis eruit ziet graag. als het goed is zijn ze nu bezig met een verbouwing ze gaan aluminium ramen plaatsen ofzo!
Dat van een vaste taxi is idd een goed idee! welke taxi’s zijn een beetje betrouwbaar?

Beste Suristuut,

Ik zal voor je kijken. Kan niet zeggen, wanneer precies. Maar dan kan ik ook meteen checken of die junkies er ook zitten. Dat zou kunnen?
Ik ga even navragen. Ik weet namelijk dat de stagiaires hier vaak gebruiken van een taxichauffeur. Zal zijn naam en telefoonnummer even voor je achterhalen.
Je hoort van me.

Esther Lijkwan

Beste Suristuut,

Punt een het schijnt toch niet zo een geweldige buurt te zijn. Ik denk dat Vermoz gelijk heeft. Inderdaad een buurt met junkies en prostituees. Ik ben nog niet gaan kijken. Zal dat een dezer dagen doen.
Heb wel al vast een taxibedrijf voor je dat erg goed is. C-taxi tel: +5978579490
Je hoort van me.
Esther Lijkwan

Nee idd, daarom heb ik ook niet gezegd wanneer we gaan, heb het nr inmiddels maar verwijderd!

@sterretjes: Bedankt dat je wilt kijken en erg bedankt voor het taxinummer!
Stel je vind deze buurt echt niet veilig, wat zijn eventueel dan wel veilige buurten in de buurt van het centrum?
groetjes!

betere buurten zijn Maretraite,Rainville, Stoelmanstraat ,Zorg en Hoop etc.

Heb met veel studenten te maken en heb zelf veel contact met studenten, vandaar dat bij mij de Anniestraat bekend staat voor junks etc. ben wel vaker in de straat.

Goede taxi is Tourtonne 475734 ,goede prijzen, een vaste taxi is niet zo goede aanrader naar mij mening, de gangen kunnen gevolgd worden!!!

Dus even voorzichtig.

Dag Suristuut,

Ben vanmorgen langsgereden. Vermoz heeft gelijk, het is niet zo geweldig.
Taxi tourtonne is ook goed ja.
Ik hoorde juist van veel stagiaires dat ze wel van een vaste taxi gebruikt maakte?
C-taxi is overigens heel betrouwbaar hoor!
Ik weet wel een aantal andere opties, voor je.
Ik zou zelf persoonlijk iets verder van de stad willen zitten.
Met hoeveel mensen kom je en wanneer? Zijn het stelletjes?
Ik weet er een die iets verder van de stad is maar ook op priveterrein. En erg veilig.
Overigens denk ik dat Vermoz ook veel weet, aangezien zij inderdaad met stagiaires om gaat!
Laat me maar weten,
Esther Lijkwan

Is het een vaste taxi of een vast taxibedrijf?.

Van de vaste taxichauffeurs zijn wel rare verhalen verteld geworden, de goede niet nagesproken.

Werkwijze taxi Tourtonne:
Als je belt informeer je direct naar de prijs, de auto’s zijn voorzien van een nummer op de vooruit, dus gaat heel makkelijk , al waar je ook kan begeven is het herkenbaar, de prijs is goed, ze zijn snel, hebben veel auto’s ,de registratie is goed binnen het bedrijf, als je iets achterlaat in de auto wordt het netjes bezorgd,indien er klachten zijn wordt er meteen opgetreden zonder pardon.

De bedoeling is om de toeristen en stagiaires zo goed mogelijk te informeren.

Ik wil geen reklame maken want wordt niet ervoor betaald , als de dienst prima is dan wil ik een ieder dat adviseren.

Veel rijplezier! :zon02:

Beste Vermoz,

Het is net als tourtonnetaxi een vast taxibedrijf. Dat bedoelde ik eigenlijk.:hihi:
C-taxi zit aan de Henck Aaronstraat.
Soms moet je gewoon goed informatie geven en daarbij maak je reclame.
Ik krijg voor veel dingen niet betaald, maar doe het gewoon. Dat is mijn aard.
:lol:
Heb zelf een goede ervaring met c-taxi vandaar. Volgens mij werken ze hetzelfde als tourtonne.
In ieder geval heeft ze nu twee opties!:lol: en daar gaat het om!
Thanks
Esther Lijkwan

Niet zo ruw bedoeld met de reklamespot , sterretjes, you know what I mean, help the people !!

precies nu hebben de reizigers dan 2 goede en betrouwbare taxi, de keus moet er zijn toch!!

groet,

Vermoz

You said it, Vermoz!:chin:
Keep up the good work.

Esther Lijkwan

Dag Suristuut,

Ben je er al uit?
Hoop dat je genoeg aan de info hebt.
Het adres lijkt me dus niet zo geschikt.

Groetjes
Esther Lijkwan

Probeer maar bij [EMAIL=“huisvestingsuriname@yahoo.com”]huisvestingsuriname@yahoo.com, mischien dat zij je wat kunnen aanbieden, alhoewel het op dit moment een drukte is met de surigangers.

Succes!

Vermoz

Bedankt voor alle informatie!
Wij gaan eerst alle foto’s bekijken die we krijgen van het huis e.d.
Gelukkig zijn er ook een paar kennissen die daar wonen waar we terecht kunnen. Ik hoop dat het wat gaat worden:hihi: