Ik ga in november op stage naar Suriname!
Ik ben nu op zoek naar een goede duidelijke kaart van paramaribo, maar kan het nergens vinden op internet.
Ik wil namelijk graag weten waar precies de Winchesterstraat ligt (daar zit het bedrijf)
Weet iemand misschien waar ik een goede kaart kan vinden?
Een kaart van suriname kan je ook in de betere reisboekhandel in Nl vinden. ( in sr is hij iets goedkoper maar dan kan je wel in Nl al wat zien)
Ik heb voor Yolien ff op mijn kaart gekeken:
Calcuttastraat ligt vlakbij mijn oude stage in abra brokie,
Mozartstraat is al blauwgrond maar dan nog bij tourtonne. Das wel een eindje van de calcuttastraat.( ligt oosten van paramaribo, ook ten oosten van centrum)
Kernkampweg ligt nog net in resort centrum maar dan tegen welgelegen en flora aan. (ten noorden van Calkuttastraat).
Als de laatste 2 gaan om woonruimte dan is de laatste centraler en ook makkelijk om naar de Calcuttastraat te komen. (Ga er ff vanuit dat je stage in de calcuttastraat is, is niet echt een buurt waar je als stagiare gaat wonen)
Met deze link:
calcuttastraat in F5
Mozartlaan in D9 ( helemaal links in vak)
Kernkampweg in D5
Een lang verhaal voor niets dus want zo kan je zelf zien waar t ligt.
Mijn stageplaats is inderdaad(waarschijnlijk) aan de Calcuttastraat. En de Mozartstraat de kamer waar ik wou gaan wonen. Maar het inderdaad nog een eindje uit elkaar! Welke buurt raadt jij aan om zo dicht mogelijk bij de Calcuttastraat te (veilig) wonen?
Ik heb zelf in zorg en hoop ( uitvlugt) gewoond. Er wonen daar meer stagiares en ik heb me er veilig gevoeld.
Verder wonen er ook veel stagiares in het centrum, dan zit je meer in de drukte.