Kaart Paramaribo

Hoi allemaal!

Ik ga in november op stage naar Suriname!
Ik ben nu op zoek naar een goede duidelijke kaart van paramaribo, maar kan het nergens vinden op internet.
Ik wil namelijk graag weten waar precies de Winchesterstraat ligt (daar zit het bedrijf)
Weet iemand misschien waar ik een goede kaart kan vinden?

Alvast bedankt!
Groetjes!

Een kaart van Paramaribo vind je op

http://www.suriname.nu/101alg/paramaribo01.html

De Winchesterstraat is een zijstraat van de Coesewijnestraat en ligt in de wijk Zorg en Hoop (zie kaart 4f)

Succes ermee!

Direct na je aankomst in Paramaribo een kaart kopen bij Boekhandel Vaco - Domineestraat 26. Daar verkopen ze een zeer goede kaart van de stad.

De Domineestraat vind je hier:
http://www.suriname.nu/101alg/centrum.html

Succes.

Ik ben opzoek naar een kaart. Waar ik de Tourtonne/Maretraite kan vinden.
En de straten:

Calcuttastraat
Mozartstraat
kernkampweg

Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik wil graag weten hoe ver deze straten uit elkaar liggen ivm verblijfplaats en stageplek

Een kaart van suriname kan je ook in de betere reisboekhandel in Nl vinden. ( in sr is hij iets goedkoper maar dan kan je wel in Nl al wat zien)

Ik heb voor Yolien ff op mijn kaart gekeken:
Calcuttastraat ligt vlakbij mijn oude stage in abra brokie,
Mozartstraat is al blauwgrond maar dan nog bij tourtonne. Das wel een eindje van de calcuttastraat.( ligt oosten van paramaribo, ook ten oosten van centrum)
Kernkampweg ligt nog net in resort centrum maar dan tegen welgelegen en flora aan. (ten noorden van Calkuttastraat).

Als de laatste 2 gaan om woonruimte dan is de laatste centraler en ook makkelijk om naar de Calcuttastraat te komen. (Ga er ff vanuit dat je stage in de calcuttastraat is, is niet echt een buurt waar je als stagiare gaat wonen)

Met deze link:

calcuttastraat in F5
Mozartlaan in D9 ( helemaal links in vak)
Kernkampweg in D5

Een lang verhaal voor niets dus want zo kan je zelf zien waar t ligt.

Okee erg bedankt!

Mijn stageplaats is inderdaad(waarschijnlijk) aan de Calcuttastraat. En de Mozartstraat de kamer waar ik wou gaan wonen. Maar het inderdaad nog een eindje uit elkaar! Welke buurt raadt jij aan om zo dicht mogelijk bij de Calcuttastraat te (veilig) wonen?

Ik heb zelf in zorg en hoop ( uitvlugt) gewoond. Er wonen daar meer stagiares en ik heb me er veilig gevoeld.
Verder wonen er ook veel stagiares in het centrum, dan zit je meer in de drukte.

ik ga samen met een vriendin in de cornelis jongwastraat wonen, lekker dicht bij het centrum…is dat een veilige buurt?

Hey Ndamman, waar ligt dat op de kaart weet je dat?

Paramaribo overzichtskaart Suriname 1 Ik zit aan de Via Bellalaan, in E4

Wel een eindje van het centrum, maar ik denk opzich wel te doen.

Ja, het ligt op E8, lekker dicht bij het centrum :slight_smile:

Wie weet waar op die kaart Doekhieweg ligt?

4F, maar ik heb je al gemaild :wink:

Thanx! Goed speurwerk ;)!