Animatie team...

Ik heb een jongen in Turkije leren kennen die werkt in het animatie team… We bellen iedere dag maar toch ben ik er onzeker over of hij het wel allemaal meent en echt eerlijk is en dit niet tegen alle meisjes zegt die hij leert kennen.

Hoe denken jullie hierover?

Meis, volg je hart geniet er lekker van en zal die het niet menen dan komt de waarheid vanzelf boven water. Genoeg dames hier die een relatie hebben met iemand uit een animatie team waarbij het ook allemaal goed loopt !

Groetjes, Deems.

Animatie team altijd lastig onderwerp :wink: Waar een hoop mensen een mening over hebben :frowning: Ik heb me askim ook leren kennen vorig jaar juni aan het begin van het seizoen en hij was en is op en top animator dat was zeker niet altijd makkelijk het vertrouwen moet groeien en heeft tijd nodig. Intussen is hij al een keer in Nederland geweest en ik een aantal keer daar ook bij zijn familie. Hij zit nu in dienst maar we hebben samen vakantie over 3.5 week en zijn alweer 15 maanden samen dus het is WEL mogelijk :wink: en als hij nu na zijn dienst weer het animatie werk in moet zou ik er geen problemen meer mee hebben ons vertrouwen staat intussen als een huis :smiley:

Dat is dus ook echt iets waar ik continue tegen aan loop… Als je zegt ik heb een vriend in Turkije is dat sowieso al een onderwerp waarbij je krijgt te horen, cultuur verschillen waar begin je aan, alle vooroordelen komen op tafel… Dan vervolgens horen ze hij werkt in een animatieteam en krijg je te horen ja iedere avond een ander etc etc…

Hij komt als het goed is ook dit jaar naar NL, na het seizoen… Hopelijk laat het allemaal lukt via het IND…

bianca wanneer heb je hem leren kennen dat hij nu al naar nederland gaat komen? ik weet wel dat het het onderwerp niet is, maar volgens mij is er geen verschil tussen een ober, een animator of een tuinman het gaat om wat zijn plannen zijn;)
maar ik neem aan dat je hem afgelopen zomer hebt ontmoet? of ken je hem al langer?

Ik heb hem in Juni leren kennen… :slight_smile: Het is nog niet zo lang, maar we willen wel proberen om hem voor vakantie naar NL te krijgen in November / December…

hmmm ik ben echt blij dat je verliefd bent, maar zou eerst een paar keer die kant opgaan aangezien het verdomd duur en lastig is om hem hier te krijgen, daarbij komt dat je garant voor hem moet staan als het goed is, dus moet je wel heel zeker zijn van je zaak! ik zou voor volgend jaar gaan en eerst maar eens in oktober, december en maart die kant opgaan, zodat je zeker weet dat jullie helemaal bij elkaar horen!

Bianca : mijn vriend was ook ober in een hotel en ik heb ook al die dingen op mijn bord gehad van je denk je echt dat je hem kan vertouwen blabla dit en dat… Fijn dat jullie het gaan proberen om hem hier heen te halen ik hoop dat het allemaal gaat lukken veel succes !

Ja dat heb ik idd ook gelezen dat ik garant voor hem moet staan… Ik weet alleen niet precies wat dit inhoud en hoe ver dit gaat in NL… Maar op de IND site kom ik ook niet echt verder.

Ik zie hem sowieso in Oktober, dan ga ik richting Turkije en zie ik ook zijn familie. :slight_smile:

Maar wel echt bedankt voor al jullie reacties, ik voel me nu wel al wat beter op mijn gemak. Soms zit je er echt doorheen als je al die negatieve reacties hoort van iedereen.

kijk hier maar rond dan kom je vanzelf echt heel veel te weten over visums en wat erbij komt kijken!

mensen zijn bang voor het onbekende en staan niet meteen te juichen natuurlijk, maar als het bij jou goed voelt dan is dat waar het om gaat!

Bianca op de site van de IND staat toch gewoon een lijst met waar je aan moet voldoen?? Ik heb er juist toen heel veel aan gehad, en het is ook wel handig als je vriend zelf even gaat bellen en op internet gaat kijken waar hij aan moet voldoen. Het is wel zo dat er inderdaad kosten aan verbonden zijn en dat het allemaal niet zo simpel is dan dat je in eerste instantie misschien zou denken succes ermee