Animatie-team Antalya

Hallo :dag:

Ik wil als ik klaar ben met mijn havo (ik ben dan 18) in de zomermaanden naar Turkije om daar te werken als animator bij een animatie-team in zo’n resort in Antalya. Ik ben van Nederlandse afkomst dus ik heb geen Turks paspoort. Ik weet niet hoe ik een werkvergunning moet aanvragen, ik weet wel dat je dan een werkgever in Turkije moet hebben, maar hoe kom ik daarmee in contact? Moet ik dan naar een reisbureau? Daar dacht ik dus aan maar ik weet niet of zij wel contact hebben met zulke organisaties en of je een speciale opleiding daarvoor moet doen ofzo. Ik wil er wel met iemand over praten, over die werkvergunning en over wanneer ik er dan naartoe kan en zo. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is echt mijn droom om daar te werken :biggrin:
Alvast bedankt,
xx

je moet hier even door het forum bladeren want er is echt heel veel over besproken, maar een werkvergunning krijg je zowiezo niet zomaar. voor een werkvergunning moet je bijvoorbeeld aantonen dat je werk doet wat een turks persoon niet zou kunnen.
meestal is het zo als je animatie werk gaat doen dat je met je toeristenvisum werkt.
om aan werk bij een animatie team te komen kun je het beste op vakantie gaan en terplaatse alles bespreken en jezelf dus ook laten zien.
het ligt eraan hoelang je het wilt doen, maar hou er rekening mee dat je weinig betaalt krijgt en lange dagen maakt. (zul je vast al veel vaker hebben gehoord)
dus de grootste tip die ik kan geven is: zorg ervoor dat je bijvoorbeeld in april al naar een resort gaat om te kijken en jezelf meteen laat zien.
je moet ook in gedachten houden dat als je voor korte tijd in een animatie team wilt werken je dan je vliegreis heen niet vergoed krijgt. voor de terugreis verschilt dit heel erg, maar over het algemeen krijg je dat ook niet vergoed.
nou heel veel succes verder

maar als je moet aantonen dat je werk doet wat een turks persoon niet kan, dan zou ik dus eigenlijk helemaal niet kunnen werken daar? er zijn genoeg turken die in de animatie zitten, of begrijp ik het verkeerd?
en jaa ik weet dat je weinig betaald krijgt en lange dagen maakt maar dat is het me wel waard ! :slight_smile:

nee je begrijpt het goed. je krijgt geen werkvisum voor animatie werk, daarom zeg ik ook, je werkt altijd op een toeristenvisum die 90 dagen geldig is. voor een werkvergunning moet je ook nog eens 1000 euro en meer neerleggen, dus ik denk ook niet dat dat een optie is.
als je geen werkvisum hebt in turkije en je word “gesnapt” terwijl je werkt word je per direct de toegang tot turkije ontzegt voor een bepaalde tijd. je moet ook heel goed vragen hoe het zit met ziektekosten verzekering en alles, want dat is allemaal lastiger als je daar werkt op een toeristenvisum,

hey hallo,

ik ben vildan en ben 18 jaar. Heb een turkse en nederlandse nationaliteit heel goed turks en nederlands sprekend. Graag zou ik ook in een animatie team willen. Alleen ik weet niet wie ik hiervoor moet spreken. Zou een van jullie mij misschien kunnen mailen op [EMAIL=“Vildan_1990@live.nl”]Vildan_1990@live.nl met veel informatie. Of ik iemand kan mailen of bellen?
Alvast bedankt,
Vildan ozturk

Hello zoek nederlandse entertainer voor deluxe hotel in lara ,

contac op nemen ;

[EMAIL=“deepdown_serdar@hotmail.com”]deepdown_serdar@hotmail.com

Mvg

Hey! ik ben een meid van 13,

Mijn droom is als ik 18 ben in een animatie team te werken en supeerrrr graag in Het animatie team van Club paradiso in Alanya ik ben al 4 keer in dat hotel geweest ! Het is een Top Hotel! maar alleen wou ik vragen als iemand mij informatie kan geven hoe je in een animatie team komt en als je wel betaald krijg enzo kan iemand ff reageren op de reactie van mij?