Ik ben een jongen van 21 (tegen die tijd 22), uit Den Haag, die in de periode van 1 november tot ongeveer 15 december wil gaan touren de door de States. Het vertrek punt ligt in Miami en mijn planning is door te trekken richting Los Angeles en Las Vegas. De precieze planning ligt nog niet vast maar de bedoeling is dat we iedergeval richting LA en LV trekken.
Er is een hoop te zien op deze route dus als je het wat lijkt om mee te gaan, stuur dan een mailtje naar [EMAIL=“markie_lambooij@msn.com”]markie_lambooij@msn.com of voeg me even toe op msn.
Heey dat lijkt me erg gaaf! Hoe ga je dan reizen met Camper ofzo of gewoon met rugzak op?? Het lijkt me erg leuk alleen die tijd van het jaar zit ik op school. Groetjes Kasper
Je hebt ong hetzelfde idee als mij alleen ik was van plan een maandje te blijve maar kan natuurlijk langer worden:wink: en een jaartje later te gaan…
als je msn heb mag je me wel toevoegen:smile:
Over tijd is natuurlijk altijd te praten :slywink: . De exacte tijd bij mij ligt ook nog niet echt vast. Het idee is zeker wel om te gaan maar de route ligt wel zo`n beetje vast :biggrin: .