From the eastcoast to the westcoast :-)

hey hey!:dag:

Ik vertrek in Juni voor 2 maanden naar Miami. ( rond 7 juni t/m ong 7 aug)
De bedoeling is de eerste maand in Miami (south Beach area) door te brengen. Ik ben er net van terug en heb een paar super leuke contacten opgedaan die de moeite waard zijn weer te bezoeken. In die maand wil ik eventueel een cursus Spaans mee pikken. Ook ga ik van daaruit een weekje een cruise maken. :wub:

De 2e maand wil ik een auto huren en vanuit Florida richting California rijden. :vak02:
Ik weet het… heel optimistisch, maar lijkt me gewoon een super ervaring! Ik heb een heleboel reislustige vrienden hier maar helaas geen een die mee kan op me roadtripje :tear:

Ben jij net zo een levensgenieter als ik, zijn feesten en dansen gecombineerd met cultuur opsnuiven en lekker gek doen jou ding?
MAIL ME!! Dan vertel ik iets meer over mezelf en wie weet kunnen we dan samen de States onveilig maken :wink:

Ow ja, je moet wel je rijbewijs hebben!

HI,

ben van plan vanuit LA naar NY te rijden,

vroeg me af hoe flexibel je was met je vertrek datum, ben op het moment aan het afstuderen,

groetjes Albert :chin:

Hi Albert,

Ik kan niet weg voor 7 juni en moet eind juli terug zijn, dus ik zit een beetje aan deze periode vast. Inmiddels gaat een goeie vriend van me mee en moeten we alleen de data voor de roadtrip bespreken. Omdat ik de reis 2 weken moest inkorten kan het zijn dat we van Miami naar LA vliegen en dan 3 weken een rondje california/westkust doen en dan terug vliegen naar Miami. Want heen en terug rijden is misschien iets te enthousiast.
Word nog aan gewerkt dus…

Hou contact, dan laat ik je weten wat de planning ongeveer word!!