East to West coast april/ mei 2016!

Wie is er in voor wat avontuur?!

Ik heb al een vliegticket geboekt (verder nog niks LOL) 24 april vlieg ik naar NYC om 5 weken later via San Francisco terug naar NL te vliegen. Ondertussen wil ik met de trein (Amtrak) langs de Oostkust naar beneden (NYC-Washington-Charleston-Savannah) naar Miami (Misschieeen Florida Keys maar is twijfel) Om dan met de auto door naar het zuiden te gaan (Nashville-Memphis-New Orléans) en vandaar te vliegen naar Albuquerque of Santa Fe, om weer de auto te pakken over stuk Route 66 naar Grand Canon, Vegas, Richting Death Valley /Sequioa park naar Californian wijngaarden voor een wijnproeverij naar eindbestemming San Fran.
Dit is wat ik voor ogen heb maar kan ter plekke misschien nog veranderen, ik ga vantevoren ook niet teveel vastleggen. Dus Motels, Hostels, B&B, Couchsurfing zijn allemaal opties. Ik wil in ieder geval wat Civil War en Indian Heritage sites, Disney en Kennedy Space Center, natuur en natuurlijk entertainment meemaken. Muziek en lekker eten!
Denk je ooh die treinreis lijkt me wel wat… of denk je Miami, Disney lijkt me wel wat… Of denk je rondtoeren in het Zuiden of van New Mexico naar Vegas of helemaal mee naar San Fran lijkt je wat… Laat me weten! Ik sta open voor alles en het zijn veeeel km om te rijden alleen dus een reismaatje zou fijn zijn!
Ik wil uiterlijk 6 mei in Miami zijn, want weekend en party hardy na al dat cultuur :stuck_out_tongue: En wil ergens tussen 17-20 mei in Vegas zijn en 29e vlieg ik dus terug … dan weet je grofweg de planning…
Ow by the way… graag wel 21 plus… Want gedronken along the way gaat er wel worden…