Reisgenoot NY-Miami-California juni 2009

Ik ben Michelle, 22 jaar en student filmwetenschappen aan de UvA. In juni wil ik naar Amerika voor 2/3 weken en ik ben opzoek naar iemand of meerdere iemanden die zin heeft/hebben om mee te gaan en veel te zien, lol te hebben en te genieten!

Ik heb geen plan en ben niet veeleisend; New York is een must maar verder staat het helemaal open. Een citybreak New York of reizen (dus een echte roadtrip) van New York naar Miami lijken me super maar een combinatie van New York en Californie is ook fantastisch… Highway 101 is een paradijselijke roadtrip: http://www.rtl.nl/components/reizen/rtltravel/letterbox/miMedia/2007/week03/zo_1.avi_plain.xml

Laat wat van je horen!

Hey,

ik ben van plan om eerst naar NY te gaan en vervolgens door naar California. Ben vorige jaar in California geweest, maar wil graag terug omdat ik lang niet alles gezien heb! Helaas zit ik vast aan de bouwvak en kan ik pas weg vanaf 18 juli…en dan een week of 4.

Groetjes Johanneke

Hoi Johanneke,

Uiteindelijk heb ik een reis naar Oost-Amerika geboekt, er reageerde niemand dus dan maar zelf actie ondernemen! Goede reis!

Michelle

Hey Michelle,

Ik ga nu vrijdag naar New York voor twee weken.
Geen idee wanneer jij daar precies zit, maar mocht jij er komende tijd ook nog zitten dan kunnen we wellicht iets afspreken.

Groetjes Nick