Ik ben Mariska en zit in mijn eindexamenjaar. Na mijn eindexamens zou ik graag 6 weken naar Amerika willen. Ik denk erover na om eerst naar New York te gaan en erna Miami (of eventueel San Fransisco e.d) maar wil dit niet alleen doen! Ik zou eind juni willen vertrekken en midden augustus willen terugkomen. Was jij dit ook van plan of iets in deze richting? Stuur me een mailtje!
Hoi Mariska, ik lees net nu je bericht. Ik woon in de regio Boston (eig. 1 uur weg vandaan) maar ik ben goed bekend met het hele Noord-Oost en kan je helpen met informatie, gewoonten en dergelijke. Ook als je een goedkope logeerplaats nodig hebt, ben ik bereidwillig om een mede Nederlandstalige te helpen. Stuur me graag een emailtje als je geintereseerd bent.
Hey Mariska,:zon02:
wat leuk en toevallig! ik zit ook in me eindexamenjaar en wil ook graag naar Amerika. vooral New York!! Ik zou heel erg graag met je mee willen in zomer 2008!! ik ben trouwens sophie, 18jaar en woon vlakbij Leiden.
laat maar wat horen als je meer wilt weten… via msn of email: [EMAIL=“soofjuuhh_30@hotmail.com”]soofjuuhh_30@hotmail.com