Dit jaar waren wij in juni/juli naar de eilanden van de Golf van Thailand, zoals Samui en Tao. Nu willen wij volgend jaar deze tijd naar de Andaman eilanden. Maar is dit goed te doen ivm de moesson? En gaat de boot deze tijd vanuit Krabi wel? Wij willen dan sowieso naar Phi Phi. Weet iemand nog een ander leuk eiland hier in de buurt waar je goed / mooi kan snorkelen en waar mooie stranden zijn? Ook eventuele accommodatie tips zijn welkom!
de stad Krabi, is niet veel aan dit is een rustige stad waar niet al te veel te beleven is
de provoncie Krabi is heel leuk met plaatsen als Ao Nang en Railey beach ook vallen vele eilanden voor de kust tot deze provincie, denk bijvoorbeeld eens aan Koh Yao Yai toerisme is hier nu in opkomst dus mischien juist nu erg leuk om te bezoeken
Railay beach ziet er heel mooi uit. Is het vanaf hier ook mogelijk om op het Hat Phra Nang strand te komen? Dat lijkt mij het mooiste strand? Vraag mij sowieso af hoe je bij je hotel moet komen bij Railay? Ik zie geen wegen bij Google Maps, met de boot dan?
Als iemand mij wat wijzer kan maken hoor ik het graag.