¡Buenas días! Ik ga per 4 juni naar malaga toe om daar en cursus Spaans te volgen van 6 weken bij Instituto Andalusi in de wijk el Palo. Daarnaast wil ik graag leuke excurusies doen. Heb alleen geen idee wat je allemaal in Malaga en Andalusië kunt doen. Ook wil ik graag weten hoe ik aan een Spaanse simkaart met beltegoed kan komen voor me telefoon. Kan iemand me helpen?
Les 1: Buenos días! met een O in buenos, want día is mannelijk.
Voor een prepaid telefoon, loop je gewoon een telefoonwinkel in, die zitten in vrijwel elk Centro Comercial (winkelcentrum) en daar kun je redelijk makkelijk een prepaid-telefoon krijgen.
Excursies… zijn er genoeg. Daar zijn al een heleboel berichten over geschreven. Kijk maar eens rond op het forum.
Wat wil je precies doen/zien?
saludos y mucha suerte, que en junio va a hacer mucho calor por aquí.
Meestal worden er van de school uit excursies geregeld. Meestal is dit Granada (met Alhambra), Sevilla en misschien ook wel Cordoba.
In Malaga kun je je wel vinden in het nachtleven denk ik :). Verder is er de kathedraal, het huis van Picasso, het museum van Picasso, shopping street Larios en de straten daaromheen op het Centro Commercial Larios, een groot shipping centre.
Als je Calle Larios binnenkomt ga je de eerste straat rechts. En dan ongeveer de 10e winkel ofzo zit een Amena shop. Daar kun je je pre paid simkaart halen voor 18 euro en krijg je 12 euro beltegoed en meestal mag je zelf je telefoonnummer kiezen (krijg je de keuze uit bv 3 verschillende nummers). Een vriend van me werkt daar en spreekt goed Engels en Duits, mocht je het niet in het Spaans kunnen. Doe José de groeten van me