Amerika Fans!! Hier Melden :)

hallo beste wereldmensen!

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen,
mijn naam is Hannah ik ben 24 jaartjes oud en woon in nl,
ik heb 1 droom en dat is rondtrekken in amerika,
maar nu is er wel 1 probleem misschien wel meerdere!
rondtrekken in amerika kost ontzettend veel geld, maar nu had ik een stom idee… (maar ik weet niet of een van jullie dit ooit een keer heeft gedaan vandaar ook deze topic.) ik dacht eraan om amerika rond te trekken maar evengoed erbj te gaan werken, dus geen vakantie maar echt werken, sparen en weer verder.Dit dus de hele rondreis door. Zo wordt mijn engels natuurlijk nog beter en op die manier leer je het echte leven kennen van de amerikanen.

Wie heeft dit ooit gedaan of beter gezegd wie kent een site die daarin gespecialiceerd is???

groetjes

Hi Hannah,

Mijn naam is Norman (23) en ik wil precies hetzelfde. Ik zat te denken aan een lange zomer 3-4 maanden in Amerika en dan met name west-coast (L.A.). Ik vind het ook moeilijk om een beginpunt te vinden om echt concreet die droom te verwezenlijken. Ik hoor vaak dat het beste toch is om een auto te huren en niet met bussen te trekken. Ben sinds kort hier bij deze site en ben benieuwd welke stappen je nu echt moet ondernemen om het te doen. Zat te denken om geen verblijfplaatsen te regelen. Het echte avontuur zeg maar.

Groetjes [EMAIL=“normanM20@hotmail.com”]normanM20@hotmail.com,

Je kan me mailen als je leuk vind!

Als ik me niet vergis heb je een ‘greencard’ nodig om in Amerika te mogen werken. Als je dus legaal wil werken tussendoor is het handig om hier verder naar te kijken.

Een auto huren voor 3 - 4 maanden is erg duur, dus het kopen van een auto is dan wel aan te raden denk ik. Voor 2000 - 3000 dollar kan je best een auto kopen die 3 tot 4 maanden meegaat. Vervolgens zou je hem zo weer aan een dealer kunnen verkopen, krijgt je er natuurlijk wel minder voor maar zelfs de helft terug scheelt al een hoop t.o.v. een huurauto. Zit natuurlijk wel wat meer risico aan aangezien reparatiekosten voor jezelf zijn.

Anyways heb zelf helaas geen tijd / geld om rond te gaan trekken in Amerika, maar veel succes met het uitzoeken van alles en uiteindelijk het ‘avontuur’ in Amerika :biggrin: