Amerika Fans!! Hier Melden :)

hallo beste wereldmensen!

Allereerst zal ik mijzelf even voorstellen,
mijn naam is Hannah ik ben 24 jaartjes oud en woon in nl,
ik heb 1 droom en dat is rondtrekken in amerika,
maar nu is er wel 1 probleem misschien wel meerdere!
rondtrekken in amerika kost ontzettend veel geld, maar nu had ik een stom idee… (maar ik weet niet of een van jullie dit ooit een keer heeft gedaan vandaar ook deze topic.) ik dacht eraan om amerika rond te trekken maar evengoed erbj te gaan werken, dus geen vakantie maar echt werken, sparen en weer verder.Dit dus de hele rondreis door. Zo wordt mijn engels natuurlijk nog beter en op die manier leer je het echte leven kennen van de amerikanen.

Wie heeft dit ooit gedaan of beter gezegd wie kent een site die daarin gespecialiceerd is???

groetjes

Ik denk dat je eerst naar een forum voor Amerika moet gaan, want je zit nu op het forum van Marokko en dat ligt in Afrika.

Je mag niet zomaar werken in de VS, of je moet als au-pair ofzo gaan.

hoi mijn naam is johnny je verhaal spreekt mij wel aan mijn email/msn is [EMAIL=“johnnymoesman@hotmail.com”]johnnymoesman@hotmail.com kunnen we mischien verder praten

groetjes

Zoiets heet een “working holiday” en hier zijn speciale visa voor.
Met name voor Canada zijn deze heel makkelijk te verkrijgen, voor de VS weet ik dat niet precies, maar kan me voorstellen dat het ook niet moeilijk is.

Kijk in de landenfora voor meer informatie, want je bent niet de eerste met dit idee (en dat is overigens niet een heel stom idee ;)). Zeker met een groepje gaan is de moeite waard om kosten te druk (gezamelijk vervoer en eten groter inkopen bijvoorbeeld).

Alvast veel plezier! :slight_smile: