Amerika 2016

Hoi. Wie vindt het ook leuk om door de states te cruisen? Met een pittige pickup die een big ass caravan trekt (zoals mijn avatar laat zien). Cruisin’ op de highway, van de snelweg af en lekker chillen. De caravan is niet voor niks want dan blijf je lekker meer kort bij de natuur, relaxen met wat je ook wilt en muziek. De pickup is om de natuur even de rug te keren en urban life op te zoeken, nieuwe mensen ontmoeten onderweg of in een bar en ook de wenkende ”to-do’s” van een stad gaan zien. Misschien af en toe een hotelletje pakken in de stad, maar de camping site met de caravan blijft de basis want dat toeristische geloop door de stad is meer vermoeiend dan crashen bij je luxe ++ caravan.

Ik ben een man (41) en zoek één of meerdere reisgenootjes die zich drie weken tot een maand kunnen vrijmaken. Die kamperen in de wilde natuur met een kampvuur (be aware of bears :hihi:) leuk vinden. Een gezellige avond in een bar zien zitten. En de verschrikkelijk mooie natuur willen beleven en de highlights van de cities willen meepakken. Het plan zou kunnen zijn geen slaaf te worden van een opgezet plan. Afwijken mag! Korte broeken zijn een must, hoge hakken een keuze en een trail met een mountain bike doen lijkt me geweldig.

Ik denk aan een toer van Florida naar California. De zuidelijke staten zijn awesome. Ik heb de zuid-westelijke 4 staten en NYC al een keer gedaan, maar een herhaling is geen straf. Ook San Diego tot Vancouver is een prima toer en zigzaggend van Wyoming(Yellow Stone)-Idaho-Montana-Calgary-Edmonton-Vancouver-Washington is een toer waar zoveel te zien is.

Ik ben nog altijd op zoek naar een reisgenoot. Ik ben een rustig persoon met enorme interesse in de Verenigde Staten van Amerika. De geschiedenis interesseert me, techniek die uit Silicon Valley ontspruit volg ik met belangstelling, de diversiteit in cultuur en natuur en nog veel meer.

Wie neemt het stuur van de Ford F150 ook in handen?

heb vorig jaar van nyc naar yellowstone gelift (en terug) en daarbij een f150 mogen besturen, echt cool; het jaar daarvoor heb ik van boston naar new orleans gelift…ik heb nu bijna alle staten van de us gezien, nog niet washington en oregon en ten noorden van sf, en new england. Allebei zijn een optie voor mij (met een stukje canada erbij misschien nog leuker) ik heb alleen vrij in de zomervakantie maar dan ook meteen 6 weken en die gebruik ik natuurlijk ook alle 6! oja ik ben 49 (going on 13…zegt men…) Heb je hier iets aan?

Ik neem graag het stuur in handen! Ben benieuwd naar jouw reactie.