Vakantie 2016 Amerika / Canada

Gezocht reisgenoot, voor auto rondreis noord/West-Amerika of Canada .Reisduur 3a4 weken.

groeten Marco

heey Marco,

misschien leuk als je iets meer informatie geeft.

wanneer wil je weg?
hoe oud ben je?
Wil je in een camper?
zoek je 1 reisgenoot of meerdere?

groetjes Kim

Hoi Kim

Niet echt gebonden een tijdstip dus vandaar laat in dat nog ff open.
voorkeur gaat wel uit naar auto ipv camper,dit met 1 of meerdere personen.
Zelf ben ik 39 en in verleden al ooit rondreis west Amerika gedaan

klinkt goed Marco. Ik zou graag eens in de herfst die kant op gaan, in verband met de indian summer.
Ik ben 34 en nog nooit in Amerika geweest. Wel vaker naar het oosten gereisd.

ben de afgelopen 2 zomers dwars door de vs gelift, heb nu bijna alle staten en west canada gezien, mijn plan is van nyc omhoog door new england richting nova scotia, evt new foundland maar zeker quebec…misschien interessant om eens met iemand samen te gaan :slight_smile:

Hoi,

Hebben jullie al concrete roadtrip plannen gemaakt? Voor welke periode? Ben vanaf eind juni beschikbaar!

Groet, Floris

Hallo,

Hier inmiddels al concrete plannen/reserveringen of boekingen? Ik (41) zou ook graag eens de west coast willen zien. Het geijkte rondje vind ik een goede basis en dan daar op verder borduren, aanpassen naar keus. Het zitten in zo’n bus met groepsreis zie ik zelf echter niet zo zitten, daarom is het er nog niet van gekomen. Bij de forse afstanden in zulke landschappen zou ik toch graag vrijheid willen hebben, lekker zelf rijden in een dikke amerikaan met V8 en gaan/staan waar we willen. Ik zou denk ik het liefst ergens in september/oktober gaan voor een week of 3-4.

Ik heb inmiddels iets anders gepland. Dus ik haak af. Voor wie wel gaan: veel plezier.
Groet, Maurice