De komende 2 weken ben ik op reis (New York - Boston) en zal daarom waarschijnlijk geen (of weinig) nieuwe posts kunnen plaatsen. In mijn afwezigheid, check regelmatig deze websites als je wilt bijhouden wat die gekke henkies van de Republikeinen allemaal uitvreten:
Ik maak het me vandaag lekker makkelijk: hier twee filmpjes waarin de ‘basics’ van Amerikaanse politiek kort en simpel worden uitgelegd (Deel 2 gaat vanaf 2:15 over de verkiezingen in 2008, niet meer echt relevant, maar toch wel interessant). Voor ‘beginners’ een goede introductie, voor ‘gevorderden’ een goede opfriscursus. Veel kijkplezier en tot over 2 weken!
What I have learnt recently about american Politics is that not only American but Politics and Economy around the world is run by Bankers who are into controlling and they are controlled by ETs who created as slaves and each one of us are slaves of money which is controlled by these masters whom we do not even make effort to find out.
De amerikaanse politiek is de gesel van de hele wereld, zij stoken overal, beginnen onder valse voorwendselen oorlogen om dan hun rotzooi door anderen te laten uitboeten en opruimen zoals nu de huidige ‘vluchtelingencrisis’ in europa.
Allemaal doorgestoken kaart met 1 doel: totale machtscontrole over de hele wereld.
Vs is verantwoordelijk voor de vluchtelingenstroom in europa. Zij hebben isis opgericht (tesamen met sa, turkije, israel ea) en sturen de terroristen nu richting europa met het doel tot destabilisatie en uitlokken van oorlog - dan kunnen zij onder het mom van ‘bevrijder’ nogmaals hun imago oppoetsen en belangrijker: europa onderwerpen, verarmen en tegelijk vermijden dat europa aansluit bij de Russen.
Dat georkestreerde scenario begon nog voor de inval in irak onder de leugen van massavernietigingswapens (die er niet waren), dan werd 9/11 opgezet om hun ‘war on terror’ te rechtvaardigen en de hele wereld op te zetten tegen moslims - een gemeenschappelijke vijand was/is nodig om iedereen aan boord te krijgen.
De leider van isis is een ex-mossad agent die werd opgeleid door cia, net als de kern van zijn huurlingen.
Er is uitgelekt dat vs, sa en andere schurkenstaten de mensensmokkelaars zelfs financieren om vluchtelingen naar europa te brengen (hoe kunnen ‘arme’ vluchtelingen aan 7.000-14.000€ per persoon geraken om de overtocht te betalen?!)
Europa zou àl de vluchtelingen, die op de vlucht worden gejaagd door de amerikaanse bemoeienissen in hun landen, naar amerika moeten verschepen want zij zijn de verantwoordelijken dat die mensen op de vlucht slaan en heel het westen belagen.
Een beperkt clubje ‘elite’ speelt met miljoenen mensenlevens van nagenoeg heel de wereld uit een ziekelijke hunkering en illusie van ‘macht’.
Diverse bronnen door de jaren heen zoals internationale berichtgeving, wiki-leaks, klokkenluiders, blogs ter plaatse, alternatieve, objectieve berichtgeving waarover de mainstream media niet wil berichten om het bedrog, manipulatie en volksverlakkerij in stand te houden.