Als vrijwilliger naar Ghana?

Hallo

Mochten er mensen zijn met vragen over of op zoek zijn naar een plek voor vrijwilligerswerk in Ghana dan kan ik jullie misschien helpen. Ik kom samen met mijn vrouw al 10 jaar in Ghana en we hebben besloten er zelfs te gaan wonen en een klein guesthouse te bouwen. Wij helpen ook vrijwilligers aan een plek in het dorpje waar wij wonen en bieden natuurlijk de begeleiding die daarbij nodig is en evt kost en inwoning.
Je vindt meer info op www.moonandstarguesthouse.com
Wij doen dit helemaal zelf en zijn niet aangesloten bij welke organisatie dan ook. Op deze kleinschalige manier kunnen we de mensen die bij ons zijn de begeleiding en aandacht geven op het moment dat dit nodig is.
Natuurlijk is dit maar een tip en als je meer vragen hebt over Ghana en alles wat er bij komt kijken om er heen te gaan als vrijwilliger of op vakantie dan kun je mij altijd mailen, mijn mail vindt je op de website.

Groet Wout

Hallo allemaal

ik wil iedereen bedanken die tot dusver gereageerd heeft, waren hele leuke mails bij. Onze eerste gasten zijn geweest en het is erg leuk om te zien dat hetgene wat wij kunnen bieden ook als positief ervaren wordt.

Nogmaals bedankt

Wout en Patricia

Goed nieuws voor vrijwilligers met een medische achtergrond en interesse.
Sinds deze week hebben een aantal plaatsen voor vrijwilligers aangewezen gekregen door de direkteur van een ziekenhuis bij ons in de buurt. Dit is een middelgroot ziekenhuis (voor Ghanese begrippen) waar mensen met een aantoonbare medische achtergrond (diploma’s) aan de slag kunnen.

nog vragen?? mail ons via www.moonandstarguesthouse.com

Hallo Allemaal

In de afgelopen weken hebben wij een aantal nieuwe plaatsen voor vrijwilligers gevonden in onze omgeving. Wij hebben contact kunnen leggen met een officiële bosbeheerder die erop toeziet dat er op de juiste manier met de natuur in onze omgeving wordt omgegaan. Hij is de hele dag bezig in en met bosbouw en heeft aangegeven graag aan mensen te laten zien wat zijn werk inhoudt.
Voor contact met ons kun je op de webpagina terecht

Groet

Wout en Patries