Ik ben van 2 april tot en met 9 juni in Ghana. Ik ga daar vrijwilligerswerk doen via de organisatie Goodworkghana. Ik verblijf vlak bij Kumasi.
Is iemand daar ook toevallig in deze periode? Ik zou het namelijk super leuk vinden om tripjes te maken en na deze 2 maanden ook een korte rondreis te maken. En dat is natuurlijk stukken leuker met een reismaatje.
Ik ben 20 jaar en sta overal voor open!
dank je
Dus als ik het goed begrijp krijg je de maaltijden en overnachtingen voor een X bedrag.
Heeft u misschien wat info waar ik iets kan lezen over de verschillende organisatie?
hiervoor mijn dank.
Ons guesthouse staat in een dorpje ongeveer 1 1/2 uur met de tro tro van kumasi af. Op het moment dat jij in Ghana bent is er bij ons ook een vrijwilliger aan de slag die al heeft aangegeven ook te willen gaan rondtrekken.
Ons telefoonnummer staat op onze site dus misschien een telefoontje waard?
ps de omgeving waar wij wonen is ook de moeite waard om eens te bekijken.
Bedankt voor je reactie. En exuxses voor mijn late reactie.
Ik zal zeker is op je site gaan kijken! Ben benieuwd.
Zit de vrijwilliger toevallig ook op FB of op wereldwijzerforum?
Dan is het misschien wat handiger om contact te maken.
Helaas heb ik (nog) geen fb adres van hem, wij communiceren via de mail tot dusver. Ik ben over 2 weken ook in Ghana en zal hem wijzen op dit forum zodat hij contact kan maken.
Khad heel verhaal geschreven maar natuurlijk blokkeert da spel ier en kheb et gehad me de labtop voe vandage.
Ik ben afkomstig van Oostende, België. 25 jaar jong.
Passie = (wind)surfen
Roadtrippin’ down to Ghana!
Momenteel in Dakhla, Western Sahara:vak02:
Binnen 3 weken in Ghana, Inch Allah.
wij gaan een rondreis maken met vrijwillig wereldwijd te vinden op www.vrijwilligwereldwijd.nl er start op 13 april een rondreis en daar is nog plek voor een medereiziger