Misschien een ietwat rare vraag, maar homoseksualiteit blijkt illegaal in Sri Lanka. Nu, op zich is dat niet zo’n groot probleem want zolang we niet te plakkerig doen, is er niemand die van iets weet Maar het is onze huwelijksreis, dus zou het wel leuk zijn mochten we 's nachts in een groot bed kunnen slapen ipv 2 kleintjes. Ik vroeg me dus af of we daar problemen mee kunnen krijgen of het gewoon wat raar bekeken wordt en het verder ok is (zoals in Marokko en Zuid-Amerika)?
ok, blijkbaar organiseren ze tegenwoordig zelfs een soort gay pride in Colombo en is er de laatste 20 jaar niemand meer gearresteerd, dus in de gevangenis vliegen op onze huwelijksreis zal wel meevallen zeker :cheer:
woehoew, binnenkort ons vliegtuigticket maar eens boeken :zon02:
Gewoon niet te klef doen, over een double bed boeken doet niemand moeilijk. M’n zus en haar vrouw (!) zijn er vorige winter zonder enig probleem geweest…
In lonely planet staat zelfs dat lesbische vrouwen geen probleem zijn alleen homoseksuele mannen
Ik heb ook vaak kamers gedeeld met andere meiden en dat heeft mij nooit enig probleem of opmerking of wat dan ook opgeleverd.