Als broekje naar Monterrey

Nou, ik zal je zeker aanbevelen als “Vigilante de Seguridad”.

Joep

waar? laat het me dan even weeten mijn mail is [EMAIL=“pgordijn@gmail.com”]pgordijn@gmail.com
ik moed nog 2 jaar wagten dan kan ik naar de police school groeten

hahaha dit geloof je zelf toch niet?
Waarom 2 jaar wachten en niet via de walmart de politieschool binnenkomen? :wink:

tekst gewist vanwege ongepaste tekst

Je vraagt er toch echt zelf om. Zelf wettelijk de fout in gaan door gebruik maken van corruptie om het land binnen te komen en dan zeggen dat je bij de politie wilt gaan werken. Fijne politie wordt dat. Corrupte politie is wel het laatste wat Mexico kan gebruiken.

xxxxx hoedenk je dat ik aan mijn nederlantse paspoord ben gekomen hu door korupte sufxxxten :nod:

Ik had gezien je Nederlands en hoe trots je op je manier van het verkijgen van je mexicaans paspoort bent ook niet anders verwacht dat je het nederlands paspoort zo had gekregen. In elk land op de wereld heb je corruptie. Maar dat betekent nog niet dat je manier van handelen is goed te praten. Als je gewoon je zaakjes op orde hebt, hoef je je niet dmv omkoping een paspoort verkrijgen. Als je dat wel doet moet je niet op een forum als hier gaan verwachten dat we eens zijn met je manier van handelen.

Beste Pedro,

ik heb geen probleem met een “pittig” gesprek, maar let wel een beetje op je woorden en wordt niet te persoonlijk.