Allround vakantiemedewerkers gezocht

Hallo allemaal,

Voor ons christelijk vakantiedorp in het zuiden van Frankrijk (Cantignergues) zoek ik mensen die gasten willen opvangen, catering willen verzorgen, bardiensten draaien, schoon willen maken enz.

Natuurlijk is er tussen het werk door ook tijd om zelf wat te ontspannen en mee te doen met de verschillende activiteiten, zoals MTB’en, abseilen, klimmen, tokkelen, paintballen enz.

Op basis van kost en inwoning. Voor interesse, stuur even een mailtje!

Buiten de zomers om is er de mogelijkheid om mee te helpen klussen (renoveren huisjes/app en bijhouden terrein door stuiken snoeien en bomen kappen).

Groeten,

Henry

Hallo,

Ik ben vrij vanaf 20 augustus tot …
Als u nog iemand zoekt wil ik gerust komen helpen.
Ik ben bereikbaar op het nummer 0472715444.
Gelieve iets te laten weten.
Met Vriendelijke Groeten,

Dries Allaert

Hallo,
Ik ben 17jaar en het lijkt mij leuk in de herfstvakantie (23-10 tot 30-10) een weekje naar frankrijk te gaan. Eventueel met een vriend, wat zijn de mogelijkheden hier, en krijgen wij onderdak voor dit werk?
groetjes

Goedemiddag

Ik ben een vrouw van 64 die van aanpakken weet,heb de laatste 3 jaar op
een boerderij gewerkt.Op de kalender 64 maar niet in doen en laten.Ik zie er heel vlot uit al zeg ik het zelf,en jonger dan ik ben volgens de kalender,ik spreek alleen geen frans wel redelijk engels.

Bij deze wil ik mij aanmelden,ik ben een doener een geen zitter,ik werk graag
vandaar dat ik interesse heb.

Ik kan van 1 November t/m 31December,of 1 December t/m Januari 2012.

Graag hoor ik wat terug.
Mvg
Wil

Hallo Henry,
pas nu lees ik jouw vraag naar ‘Allround medewerkers’ en wil graag weten of je nog enkele mensen nodig hebt.
Ik zal mij eerst voorstellen.
Ik ben Hans van Indische komaf en ben net 63 jaar geworden maar al met mijn 56ste na 40 dienstjaren bij de spoorwegen(onderhoudwerkplaats) met pensioen. Ik ben een knutselaar en hou er wel van om mee te helpen met verbouwen of wat dan ook.
Als jullie nog mensen nodig hebben , ik kan van juni 2012 tot…zien of bespreken we dan wel , bij jullie zijn.
Ik wil iets meer van de voorkomende werkzaamheden weten dus als je mij hierover kunt mailen , graag!
We zien dan wel wat ervan komt nietwaar?

Vr.groet , Hans

>>>