Franstalige zoekt vakantiewerk in zomervakantie!!

beste forumbezoekers!

Mijn naam is Sietse Laurent en ik ben op zoek naar werk voor de aankomende Zomervakantie.
Ik heb erg veel werkervaring (CV op aanvraag) in de omgang met klanten.
Verder heb ik een Franse nationaliteit en beheers daarom een bovengemiddeld spreek en luister niveau voor Frans.
**
Algemene info:
**- 18 jaar (8-6-1990)

• 1.80 meter
  • Vrolijk
  • ik ben een buitenmens en heb een actief en sportief leven!
    Verder heb ik een leuke vriendin, en train ik door middel van fitness.
    **
    Wat heb ik te bieden:**
  • een brede glimlach
  • goede omgang met klanten
  • doorzettingsvermogen
  • goede mentaliteit (werken zie ik niet als last)
  • Franse bezoekers kunnen verstaan, en ook goed Frans kunnen praten
  • Als het nodig is ben ik serieus, maar op een goed moment kan ik ook plezier hebben
  • Sociaal karakter

Ik beheers:
_______________Luisteren ___ Spreken
Frans __________Zeer goed ___goed
Engels _________Zeer goed ___goed
Nederlands _____Uitstekend ___uitstekend
Duits __________Voldoende ___ matig/Voldoende
vmbo TL (mavo) diploma al op zak.
nu bezig met HAVO
**
Functies**:
eigenlijk lijkt alles mij wel leuk, zolang ik ook echt met klanten bezig ben, en ze kan helpen.
Afwisselend werk of eentonig werk maakt niet uit. Zolang ik maar vakantiegangers help!

• receptie
  • bar (werkervaring aanwezig)
  • aanspreekpunt (werkervaring aanwezig)
  • stand (werkervaring aanwezig)
    etc

mijn voorkeur gaat uit naar een camping in het zuiden, maar ik sta voor alles open!

voor vragen kunt u gerust een mailtje sturen, en dan reageer ik binnen 1 dag.

Groeten!
Sietse.

Hej Sietse! Heb je al eens op de site van Double-A gekeken? www.doublea.nl

Een erg leuke organisatie, die je helpt met het zoeken van een geschikte plek!

Succes!

Bonjour,

j’aimerai bien en savoir plus de toi, alors…
stuur mij graag maar even je CV en als het er niet instaat graag ook even laten weten of je een rijbewijs hebt en vanaf wanneer tot wanneer je beschikbaar bent.
www.marottevins.com
[EMAIL=“elviravd@wanadoo.fr”]elviravd@wanadoo.fr
Vriendelijke groeten,
Elvire van Dijkman

hallo sietse,

misschien is dit wel iets voor jou, http://www.termedastor.com
vragen ? mail gerust
groet, kees

Hoi Sietse,
Jij zou perfect bij de organisatie vacaciones animation passen!
Stuur me even een pb tje met je email adres, dan kan ik je meer info mailen.

Hoi Sietse,

Ben je nog op zoek? Dan nodig ik je graag uit om een kijkje op onze site te nemen: www.laromiguiere.com Wij zoeken voor het seizoen nog iemand voor de bediening in de bar, het restaurant en op ons gezellige terras. Heb je interesse, laat het me dan even weten en ik geef je graag alle overige informatie!

Groet,
Camping La Romiguière,
Zieta Meijer

Hoi, wij hebben een klein retsaurant in “La Salvetat sur Agout” en zoeken iemand die ons kan helpen met bedienen enzo? Mijn vrouw en ik werken er samen en hebben 35 plaatsen! maar erg gezellig werk.Wij denken aan +/- 7 Juli tot +/- 27 Augustus, maar daar valt over te praten! Lijkt het jou iets geef dan snel antwoord? Als jij het niets vind antwoord dan toch even?
Groeten G.J.Haak

hallo sietse, misschien is dit iets voor jou? ik plaats deze advertentie namens franse vriendin in zuidfrankrijk: Dame handicapée 55 ans habitant Montpellier (france sud)

**Propose chambre meublée dans maison avec jardin **
+ demi pension
à étudiante en échange d’aide 5 soirs / semaine après 18h
à c/ 01/07/2009
Exigences : Langue française +/- maîtrisée. Sans régime alimentaire (religieux ou autre), bon contact avec les animaux, ni buveur ni fumeur.

Tél : 04.67.79.27.39 ou 06.85.81.63.85

Halo wij zoeken nederlandse jongeren die in het animatie team willen werken. Hi! i contact you from an italian camping, we need one dutch boy for animation team in summer 2009, just in few days. The period is from the begin of july to the end of august. It’s not important if you already did animation, the important is to be NICE! Let me know about you to my mail address: [EMAIL=“lady19@hotmail.it”]lady19@hotmail.it! Thank you .waiting for your answer Mariella

Beste Sietse,
zoek je toevallig ook werk voor de zomer van 2010?
Dan heb ik voor jou een hele leuke baan op een camping in het zuiden van Frankrijk. de camping ligt aan zee en zoekt een vrolijke receptionist.
Heb je interesse stuur dan even een mailtje naar Nikki_horses@msn.com