Aanbod vrijwilligerswerk: Opknappen vakantiedorp - Zuid-Frankrijk

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om lekker de handjes uit de mouwen te steken en ons te helpen met het opknappen van ons christelijke vakantiedorp in Zuid-Frankrijk.

In de zomers zoeken wij all-round medewerkers voor klusjes als gasten ontvangen, schoonmaken, catering doen, bardiensten enz.

Gedurende het hele jaar door zijn er verschillende mogelijheden, in de trend van renovaties van huizen en appartementen, bomen en struiken kappen/snoeien, vlonders bouwen voor tenten enz. Er is altijd van alles te doen.

Ook is de omgeving ideaal voor leuke activiteiten, zoals MTB, klimmen, abseilen, boogschieten, evt. kano enz.

Stuur me even een mailtje als je zin hebt om er even lekker tussenuit te gaan, dan kijken we wat we kunnen regelen. Kost en inwoning wordt geregeld!

Groeten,

Henry

Gorinchem, 2 mei 2011

Beste meneer meijerink,

Uw aanbod om bij u vrijwilligerswerk te kunnen doen ziet er voor mij aantrekkelijk uit. Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Stefan en ben 54 jtr oud. Vanaf mijn 45ste ben ik zes maal in Frankrijk geweest om daar vrijwilligerswerk te doen tegen kost en inwoning. Graag zou ik van u vernemen hoeveel uren er per dag gemaakt moeten worden en wat het weekschema is. Als het bevalt zou ik enkele maanden willen blijven.
Ik heb een HTS opleiding en ben TEFL docent Engels. IK spreek redelijk Frans.
Ik zou iets willen weten over mijn huisvesting. Ik ben geinteresseerd in contacten met gasten zoals receptiewerk, bardiensten, catering enz maar ook in bouwaktiviteiten. Ik hoop iets van u te vernemen. Mijn emailadres is:
sa_meijer@hotmail.com . Met vriendelijke groet, Stefan meijer.