Genieten in Zuid Frankrijk!

Hallo,
Wie wil vanaf nu voor de gezelligheid -en een beetje meehelpen met schilderen en zo- mee naar Zuid Frankrijk? Kijk om alvast in de stemming te komen op
www.lafontderouve.eu. Groet, Jan

Gorinchem, 17 mei 2011

Hallo Jan,

Mijn naam is Stefan Meijer en ben 54 jaar oud met zes maal ervaring als vrijwilliger in Frankrijk sinds mijn 45e. Ik ben graag in Frankrijk en uw aanbod om ziet er aantrekkelijk uit. Uw informatie is een beetje beperkt maar als u mij wat meer wilt vertellen ben ik misschien serieus geinteresseerd.

Misschientot horens, groet, Stefan Meijer.

Hallo Jan,

Wat een prachtig landgoed!
Ik heb al verschillende ervaringen met vrijwilligerswerk in binnen en buitenland, van het verzorgen van dieren en (groente)tuinen tot het opknappen en “klein” schilder, timmer, klus werk van de omgeving.

Ik ben erg geïnteresseerd in uw aanbod.
Maar ik zou graag willen weten voor hoe lang u hulp kunt gebruiken en vanaf waneer. Ook wat de overeenkomsten zullen zijn?

Vriendelijke Groet
Katja Veenhuizen

Hey Jan,

Ik begin eind september te studeren en aangezien frans een belangrijk onderdeel in mijn studie gaat zijn, lijkt dit me een leuke ervaring om dit nog wat bij te schaven. Dus vroeg ik me af of je voor in de periode daarvoor nog mensen zoekt om mee te helpen en wat dat precies inhoud.

Groetjes,
Sarah

Hallo Sarah,

Heb je de site www.lafontderouve.eu al bezocht?
Neem dan contact op via het antwoordformulier, en je ontvangt nadere toelichting.

Groet,

Jan

Hallo Katja,

Beste is via het antwoordformulier op de site van www.lafontderouve.eu te reageren.

Groet,

Jan