Hallo Yvonne,
Via een zwitserse die ein Marrakech woont heb ik het Hotel Dar es Calame aanbevolen gekregen. De eigenaresse moet heel hartelijk zijn en de kamers kun je op internet googlen!
Ik ga de 22.12 en jij?
In iedeer geval veel plezier, Marjon
Hallo Marjon,
ik ga de 16e en ga de 20e alweer terug. Ik kan echter het hotel niet vinden op internet. Krijg ook erg veel hits op die naam. Tenzij je het hotel bedoeld die 6 km vanaf het centrum ligt? Ziet er erg mooi uit maar ik zoek toch iets in de medina zelf.
Ga je ook alleen?
Jij ook heel veel plezier,
Yvonne
Hoi Yvonne,
Hier de link naar de Dar el Calame die ik bedoel: moet midden in de Medina liggen!
Ik ga met een vriendin hier uit Bern: eerst een paar dagen Marrakech, dan nog in de woestijn een trekkingtour.
Ik was in Mei ook in Marrakech, helaas maar een halve dag, nadat ik door de Atlas met een trekking mee was en vond dat ik er nog wat meer van wilde zien.
Weet je al wat je allemaal wil gaan bekijken?
Als het je bevalt kan ik je zelfs de route daarheen nog mailen, die moet ik nog ergens opgeslagen hebben.
Groetjes, Marjon
Hoi,
Ik kan je Riad Puschka aanbevelen. Middenin de medina, een riad gerund door een Frans-Amerikaans koppel die je echt wilt helpen met het ontdekken van deze stad. We hebben hele leuke tips gehad van hun die we anders waarschijnlijk niet hadden gezien.
Voordeel is ook dat het niet vlakbij een moskee is, dus je wordt s nachts niet uit je bed getrild.
Veel plezier
groetjes Karin
Hallo Karin,
heeft deze riad Puschka ook een website?
Ga deze week een knoop doorhakken.
Groet Yvonnel
Hi Yvonne
k ga ook rond 12 - 13 december richting Tanger…
Meschien lijkt het je leuk om mee te reizen…
groetjes Mo
[EMAIL=“mobrabant@hotmail.com”]mobrabant@hotmail.com
Sorry beetje late reactie maar inderdaad deze heeft geen echte website maar hier heb je een idee.
Je kunt ook deze website eens proberen. www.appartement-marrakech.nl
ik ben lekker in tanger hier is echt mooi weer
beste, kijk eens op deze website, een riad uitgebaat door een (vlaams) koppel nog maar nieuw, zeer mooi en redelijk van prijs, veel plezier, www.riadtiziri.com, zij zullen je wel wegwijs maken in de stad en de luxe om die uitleg in het nederlands te krijgen is mooi meegenomen
hallo,
ik kan je ook riad tiziri aanbevelen. Het zijn vlaamse eigenaars die je met plezier zullen ontvangen en je helpen je weg te vinden in de souks. je kan altijd op hen rekenen als je verloren loopt. de kamers zijn mooi en alles is voorhanden. het ontbijt is inbegrepen en je kan er ook eten voor een goede prijs door de kokkin malika bereidt. bekijk de website eens. www.riadtiziri.com zeker een aanrader!!
Ik ben in riad bayti geweest! Ze hebben ook een site, moet je ff googelen! Echt een paradijsje! En goede locatie!
In deze prachtige,authentieke,volledig vernieuwde,decoratieve en gezellige
ryad worden de gasten ontvangen als koningen door de vriendelijke,gast-
vrije vlaamse gastheer/-vrouw ( proficiat !!! )
Je kunt er genieten van de rust,het heerlijke eten,de zon op het dakterras
enz…
Bekijk even hun website : www.riadtiziri.com het loont de moeite !!!
Goede reis en aangename vakantie
[
Ik ga altijd naar een hotel in jamaa lfnaa ( Hotel ROUX ) 300 dh /nacht vraag het de taxi en hij brengt je wel.
Ontbijt is inbegrepen en lekker.
Zo kun je overal naartoe en ze bellen zelfs een taxi voor je en tegen dat je buitenkomt, staat hij al klaar om je rond te rijden,
Je spreekt op voorhand de prijs af en het aantal uren dat hij met je rondrijd
Laat hem je niet naar zijn vaste winkels brengen, maar jij moet wel zeggen , hier stoppen daar stoppen
Laat zien dat je de baas bent en geen amateur
Goeie vakantie verder
Ik zou je Riad Al Karama aanbevelen.
Zeer net, schoon riad. Met zeer vriendelijk, vertrouwbaar en behulpzaam personeel. Midden in de Medina gelegen op 2 minuten loopafstand van het plein Jemaa el Fna. Je kunt het riad oa. vinden op Tripadvisor.nl
Succes!
Hey,
Check http://myresidencemarrakech.com/riads/1/ daar heb je een overzicht van leuke riads en allemaal in het centrum met verschillende prijsklassen. Plus je kan op deze site ook super excursies boeken.
Succes!
Ik vond riad bayti heel leuk. Best aan de prijs maar dan heb je ook alles!
Riad Dama vond ik erg goed, maar ik ben geen vrouw alleen, maar een man alleen; was er een paar weken geleden; tegen de souks aan; maar een serene rust in de riad (behalve om 04.30 uur, gebed)
Theo