Alleen stage lopen in Suriname?

Hallo stagezoekers,

momenteel kan je ook via stagevacature aan een stageplek komen,

zij hebben momenteel aantal vrije stagevacatures.

Nee contact [EMAIL=“stagevacature_suriname@yahoo.com”]stagevacature_suriname@yahoo.com

Voor Hbo Communicatie is er zeker een plek.

Veel succes

Vermoz

ik wil graag stage lopen in Suriname.
en die was ging opzoek via google,toen kwam ik terecht op jullie site.
ik wou vragen als het wel mogelijk is om stage in Suriname mogelijk is ?
begin datum 25-07-09 en duurt 6maanden,
en volg de opleiding Medewerker Beheer ICT.te ROC van Amsterdam.

ik hoop dat ik uitgebreide informatie van jullie zullen krijgen.

mvg.
glenn veldwijk.

Hoi iedereen,

Ik ben Merstje, ik ben 39 en werk/woon in Suriname!
Daar doe ik hele interessante dingen op het gebied van taal, bilaterale betrekkingen, media en technologie. Ik ben gewoon een bezige bij!

Binnenkort heb ik de mogelijkheid om een kamer beneden bij mij voor een student of (rugzak)toerist te reserveren. Ik woon alleen met mijn kind en geef daarom de voorkeur aan een vrouwelijke gast die ook van rust en fatsoen houdt.

De woning staat in een wijk met een buurtpatrouille en is uitgerust met het nodige traliewerk; het is een stille, veilige, gegoede woonwijk op een paar kilometer afstand van het stadscentrum. Ikzelf ben niet zo een gezelschapsmens, aanloop heb ik dus ook niet. Mijn werk vergt veel concentratie.

De kamer is elementair ingericht; de huurder heeft haar eigen sanitair beneden (boven zijn er nog drie slaapkamers met twee X bad en toilet), huur is incl. water en elektriciteit (110V), de hydrofoor garandeert volop schoon water. Ik kan schoonhouden en koken, maar wasjes draaien doe je zelf.

Je kan er warm en koud douchen, je hebt een eigen ingang dus privacy genoeg. De huur bedraagt 250,- Euro met twee maanden borg vooraf. De bovenvertrekken zijn mijn domein, de zitkamer beneden is algemeen.