Alleen naar Bali 17 nov-4 dec

Heej reislustigen! Ik ga alleen naar Bali en vraag me af of iemand nog leuke tips heeft voor hotels/guesthouses waar meerdere mensen alleen komen. Zin om mooie wandelingen te maken en te chillen op het strand en af en toe een yoga of meditatieles en misschien ook surfen. Vind het ook leuk om via wereldwijzer al wat contacten te krijgen (ik ben 32 maar vind vrienden v alle leeftijden leuk). Ben in 2008 ook op bali geweest met een vriendin, toen sanur, ubud, padangbai en gili t beleefd! Groetjes, floor

Is Nusa Penida, Lembongan en Ceningan iets voor? Ik kom er zelf altijd graag, omdat het nog niet zo toeristisch en commercieel is. Je kunt er leuke brommertochten en trekkingen doen, snorkelen en duiken en veel paradijselijke strandjes zonder toeristen (Nusa Penida) en…de hindoecultuur wordt hier nog beleefd zoals het vroeger was. Als je houdt van een comfortabel en goedkoop huisje tussen de lokale bevolking, dan weet ik nog wel een mooi adresje.

Dag Floor , ik doe de promotie voor het City Budget hotel Nuriani in het centrum van Ubud een backpackers hotel tegenover de Yogabarn waar mensen dagelijks zo kunnen aanschuiven voor yoga en meditatie. Daarnaast doe ik soms tours op de motor in de Ubud area met singles en ik doe wandelingen door de heuvels van Ubud ,waarvoor ik wel een vergoeding vraag.
Vanuit het hotel zijn er dagtochten en trekking and hiking tochten. Vanuit het hotel alhoewel in het centrum uitzicht op de bergen en de sawa velden.
Mocht je vragen hebben stel ze dan gerust. November is het laagseizoen en vaak extra voordelig. Ook het cityhotel Nuriani gaat prijzen voor singles verlagen als ze een aantal dagen verblijven dit is de website: www.bungalow-villa.com/nuriani.htm
Floor ik wens jou een geweldige vakantie op Bali .

Als u “Amed” op uw “te bezoeken” lijst hebt staan, dan kunt u een verblijf in ons hotel “Bayu Cottages” overwegen. Wij bieden echte, lager geprijsde, een-persoons kamers aan en ontvangen derhalve de laatste tijd erg veel alleen-reizende gasten (o.a. via airbnb en booking.com ) en die maken onderling makkelijk(er) en snel(ler) contact, en gaan vervolgens vaak samen op pad / activiteiten doen om zo (vaste) kosten als transport e.d. te delen.