Alle tips zijn welkom Namibie Botswana

Beste Iedereen,

ik heb al heel wat post gelezen maar misschien kan iemand mij iets meer op maat helpen. Wij hebben in totaal helaas maar drie weken om Namibie en Botswana te ontdekken. Welke plaatsen moeten we absoluut aandoen en hoe kunnen we dit het beste organiseren en hoe kunnen we daar het beste overnachten?

Budget is wel aanwezig maar is ook niet oneindig dus waar moeten we keuzen maken? Waar zit een goede balans tussen de kamperen/lodges, welke locaties lenen zich het beste voor wat?

In het geval van kamperen doe je dit dan op aangewezen plekken of kampeer je vrij?

Natuurlijk een moeilijke vragen maar elke hulp van vergelijkbare gevallen zijn welkom. We gaan in oktober.

Alvast bedankt en mvg

Voor Namibie kun je ook eens op het prikbord.namibie kijken of informeren bij bijvoorbeeld autohuurnamibie.nl (Edgar) of explorenamibie.nl (Marco). Beiden organiseren selfdrive reizen door Namibié en kennen het land goed. Succes!

Wij zijn net terug van 18 dagen namibie.ik heb in totaal 5000 km gereden.ik denk dat je beter drie weken naar namibie kunt gaan en botswana maar even moet vergeten. De okavanga delta hadden wij ooknog graag gezien maar zijn daar niet aan toegekomen. Ik hoop dit volgend jaar te combineren met botswana. Wij hebben voornamelijk in lodges geslapen , maar bij elke lodge is haast ook wel een campsite

beste johen
kan je even julie reisroute geven?

en…geweest? graag meer info/reisroute want wensen ook te gaan;, beetje idem: 3weken namibie+okavanga