Thailand gangers, kunnen jullie mij ook zeggen of je in Bangkok ook All Stars kunt kopen en wat de prijs daar ongeveer van is?
Wij gaan namelijk volgende week die kant op en dit is een vraag van onze dochter.
Ik hoor het vast wel…Margreet
Thailand gangers, kunnen jullie mij ook zeggen of je in Bangkok ook All Stars kunt kopen en wat de prijs daar ongeveer van is?
Wij gaan namelijk volgende week die kant op en dit is een vraag van onze dochter.
Ik hoor het vast wel…Margreet
je zal ze in bkk ongetwijfeld kunnen kopen zowel kopie als echt.
echte zullen niet veel goedkoper zijn en bij een kopie moet je maar afwachten wat de kwaliteit is.
In bijna alle grote shopping malls zit een ‘Supersport’, dit is de lokale sportzaak met een grote selectie aan sportschoenen. Hier zijn alleen de originelen te krijgen. Prijzen liggen waarschijnlijk iets lager, al zal het tegenvallen met de huidige wisselkoers.
Neemt u maar vast een half volle koffer mee voor uw dochter, die wordt daar vanzelf wel gevuld, inderdaad helaas v/d zwakke euro of sterke Thaise Bath want dat wordt shoppen met name in Bangkok, of op de marktje’s maar er is veel copie van alles, maar sommige nog niet eens zo slecht. Kocht vorigjaar voor mijn dochter van die Ed Hardy shirt’s, na het kaft van het koren gescheiden te hebben maar het verschil is nihil qau stof en de wijze waarop ze vervaardigd waren.
Hier een Shoppingcenter waar je bijna in verdwaald en wel een dag zoet in kunt zijn.
Bedankt allemaal voor jullie reacties, we zullen het gaan zien.
Mooi huis trouwens Jan.
Groet Margreet
Orginele All Stars zijn er in alle kleuren en maten en kosten afhankelijk van het model/kleur van 800 tot 1500 Baht.
O)ké, dank je wel dan heb ik een beetje een indicatie wat ik ervoor moet gaan betalen.
Groet Margreet