All inn hotel in Thailand

Hallo, ik heb een paartje:kus: dat voor het eerst naar Thailand wil ivm de verhalen die ze (van mij;)) gehoord hebben.
Echter, op een vraag kan ik geen antwoord geven:smoke:, Is het mogelijk om
zoals in andere touristische landen een all-in hotel te vinden in Thailand?
Of het nu in Chiang-May of Phuket is, maakt niet uit.
Help mij aub, en bij voorbaat dank:dag:.

Hmmmm…ik ben de all-inclusive resorts in Thailand nog niet tegengekomen. Maar je kan natuurlijk in elk hotel ontbijt, lunch en avondeten krijgen.
Alleen waarom zou je dit willen ? Voldoende leuke restaurantjes, zou zonde zijn om in Thailand all-inclusive in een hotel te verblijven !

Wat Dave zegt ben ik helemaal mee eens er zijn zoveel leuke restaurants in Thailand waarom zou je inclusief willen. Ik ken het ook niet van Thailand. Daarnaast is het volgens mij goedkoper om uit eten te gaan dan all inclusief te hebben.

gr van Moira

Inderdaad veel leuker om buiten de hotels te eten maar als je perse All Inn hotels wilt, kijk eens bij Best tours daar zag ik een paar hotels op Phuket die je all inclusive kon boeken

Theo

1 van mijn 'trauma’s 'hier in europese landen…all inclusive hotels…
Vreselijk toch…1 bedrag betalen en je volvreten en drinken…nee bah!
Lekker de hort op en leuke plekjes zoeken om te eten en gezellige barretjes om wat te drinken.
Een hotel gebruik ik alleen om te slapen…
Volgens mij kennen de thai het begrip all incl niet.
alleen BUY 1 BUCKET AND DRINK THE REST OF THE NIGHT FOR FREE…
hahaha…

jeroen

Bedankt voor jullie antwoord:biggrin:, ik zal ze hiermee verwennen:vak02:.
Ik hoop dat ze het begrijpen na de uitleg:dag:.
Tot de volgende keer:chin:.

Club Med op Phuket is een optie…

Liever geen all-inn mogelijkheden. De verscheidenheid buiten met allerlei eetmogelijkheden is voor mij erg aantrekkelijk.

Ton
:slight_smile:

Het zal voor de meesten echter geen optie zijn.
Voor twee weken zal het meer dan €4000,- zijn.
Er zijn goedkopere mogelijkheden…

R.

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor de inspanning die jullie hebben gedaan, maar naar aanleiding van de eerste reacties, gaan ze :slapen: toch maar naar Egypte!
Als ze terugkomen zal ik vragen hoe het (…) was:ninja:.
Tot de volgende keer,:dag: rrob.