Algemene vragen

Ik had een aantal vraagjes, ik heb het forum hier al is doorgenomen maar vind niet direct een antwoord. Ik ben al twee keer na turkye geweest, griekenland en spanje, maar nu wil ik het iets verder zoeken. Ik heb gelezen dat de DR niet echt geschikt is voor koppels van rond de 22 jaar, niet veel te doen en niet veel leeftijdsgenoten tegen te komen, schiet mij niet af als ik verkeerd ben, ik kan alleen maar zeggen wat ik lees :chin:
Ik lees veel van punta cana, lijkt mij het meest toeristisch…

Hoeveel moet je qua prijs ongeveer rekenen om twee weken naar DR te gaan. Wat zijn de goeie hotels qua prijs/kwaliteit?

Sorry voor de vele vragen maar als jonge gast groeit het geld niet op mijn rug en heb ik graag genoeg informatie voor ik ergens naartoe vertrek :slight_smile:

Alvast bedankt :kus:

Hoi,

De dominicaanse is juist geweldig voor jullie leeftijd!!! Heel veel te doen, veel te zien en super sfeer in heerlijk klimaat!! Beslist niet gevaarlijk als je je koppie gebruikt (niet met camera op je buik en goud te over op je lichaam in het donker op straat, maar verder echt niks verkeerds te melden als je je normale voorzichtigheid in het oog houdt)
Sosua is geweldig!! Leuk hotel is www.elcolibri.net super goedkoop (ong 35 euro per KAMER per nacht) in grote tropische tuin met mega zwembad, midden in centrum, straat uitlopen (15 min) en je loopt zo het bouny strandje op… Voor mooie tours kun je eens op onze site kijken, we zijn een tourbedrijfje aan de noordkust (en wonen in bovenstaand hotel) en verzorgen voor mensen van de noordkust waanzinnig leuke dagtochten met onze sportboot (snorkelen, vissen, funbanden, waterskien, paardrijden, naar het rif alles in 1 tocht en incl)
Kijk maar op www.wdtours.info voor info.

Kortom gewoon boeken (jetair is meestal goedkoopste vliegmaatschappij)
en lekker gaan feesten en genieten!!!

Groetjes
Jeannette Borgers
wd tours