Algemene vragen ivm emigreren naar Bonainre

Hallo

Ben 29 jaar en ga binnenkort de beslissing nemen of ik naar Bonaire ga verhuizen of niet

Ik heb een baan aangeboden gekregen echter heb ik zelf nog wat vragen die ik echter niet op het internet kan vinden

Voor iemand in de ICT branche wat zijn de ± salarissen, wat ik kon opmaken van enkele website is dit rondt de $50,000 dollar graag zou ik willen weten of iemand hier dit kan bevestigen of dat te veel of te weinig is.

Ben zelf single en heb niks wat me op zich tegen houdt om de uitdaging aan te gaan, echter vraag ik me wel af of jullie nog tips hebben of wat jullie me aan of af raden.

Moet ik verder nog ergens rekening mee houden?
Voor een huurwoning kon ik de volgende website vinden http://www.harbourtownbonaire.nl/huis-huren-bonaire.asp hebben jullie eventueel nog verdere tips ?

te veel of te weinig is lastig te zeggen. Hangt er ook vanaf of je bij de overheid werkt of niet. gaat 30 % vanaf aan belasting. Qua huur kan je alle kanten op maar voor een beetje studio of kleine huurwoning in een redelijke buurt betaal je ook al snel een 800 $. Water en electra zijn prijzig en levensonderhoud is iets duurder dan nl. Ik zou eerst een aantal maanden boeken in een klein resort of complex en dan rustig de tijd te nemen om een woning te zoeken op het eiland zelf.
succes en have fun on Bonaire