Alesund of Runde

Ik twijfel of ik 3 overnachtingen zal plannen in de buurt van Alesund of op Runde… Ik wil ze wel beiden bezoeken.

Hoe lang kan je ongeveer in Alesund doorbrengen qua bezienswaardigheden e.d, buiten een dag bezoek aan Runde?

Ik hoor graag jullie mening!

Groet,
Marion

Alesund geen idee niet echt in de stad geweest maar volgens mij is het niet de mooiste stad die er te vinden is.

Wij zijn geloof ik 2 nachten op Runde geweest. Dat vond ik ook wel best. Heb niet zoveel met vogels dus vond 1 dagje vogels kijken wel zat. We kwamen ergens in de middag aan, bootje reserveren voor volgende dag (echt doen, beperkte capaciteit). Daarna lekker over het eiland gewandeld.

Waarom verdeel je het niet? 2 nachten Runde en 1 nacht Alesund. Hutten kun je altijd ook voor 1 nacht boeken… En waarom op en neer rijden als je er ook kunt slapen.

www.runde.nl is wel leuke site.

Edit: Mijn ANWB boekje eens even opgeslagen om te zien waarom wij Alesund voorbij gereden zijn: Er is echt bijna niets te beleven. Staat er niet zo direct maar als ik kijk hoe klein het stukje Alesund is in verhouding tot andere steden zegt dat meer dan genoeg.

Dank je wel voor je reactie Theiz!

Het is inderdaad een betere optie om 1 nacht Alesund en 2 nachten Runde in te plannen. Geeft ook wat meer rust…