Albanië.

Ik ga in mei naar Albanië te weten naar: Berat. Ik heb via internetcontacten begrepen dat je in Albanië als vrouw volkomen veilig alleen kunt reizen. Zijn er misschien leden van Wereldwijzer die al eens in
Albanië geweest zijn?

Hallo,

Je kunt hier inderdaad gewoon alleen reizen als vrouw. Ik ben zelf afgelopen jaar met mijn zus (18 en 19 jaar) door het land getrokken 2 weken lang en wij hebben niets naars meegemaakt.

Ik hoop dat je een beetje gerust gesteld bent haha.

groetjes, Julia

Hoi Julia, hoe vonden jullie het land en hoe zijn jullie er naar toe gereisd?
De maatschappij waar ik mijn vlucht geboekt had (Malev) is failliet en nu
ben ik op zoek naar een andere optie.

Groetjes Tonia.

Dit was onze 2 keer in Albanië we zijn er in 2009 voor het eerst geweest met mijn vader met de auto. Ik vind het een geweldig land, vooral onder in Albanië is het erg mooi!

Wij zijn met het vliegtuig gegaan met de Belgische vliegmaatschappij Yetairfly vanuit Brussel (Die zijn vanaf vorig jaar begonnen met vliegen naar Albanië en wegens succes zijn ze bijna het héle jaar door blijven vliegen). vanuit daar hebben we het openbaar vervoer gepakt wat heel erg goedkoop is en prima reizen is.

Wat gaat u precies doen in Albanie?

Groetjes,Julia

Hoi Julia, ik ga naar Berat, een dag of twee/drie rondzwerven en dan de bus nemen naar o.a. Girokjaster en misschien Korce.

Malev is failliet gegaan, daar had ik mijn vlucht geboekt, dus nu zoek ik naar een alternatief.
Ik ga even kijken vanaf Brussel, dank voor de tip.

Groetjes Tonia.

Julia, weet je ook of ik via internet met ideal kan boeken bij Jetair?

Groetjes Tonia.

Ja hoor dat kan.

groetjes, julia

Ik heb ze vanmorgen gemailed en vanmiddag had ik al antwoord, ik begrijp daaruit dat ik direct
kan boeken omdat ik internetbankieren heb van ING.
Maakt het wel zo gemakkelijk.

Dank en groetjes Tonia.

Er komen geen verdere kosten bij de prijs op allen boekhoudkosten.
Alvast heel erg veel plezier daar !

groetjes, Julia

Ik verheug me er onwijs op, het is zo’n onbekend land in Nederland.
Mensen vragen me hoe ik ooit op Albanië ben gekomen.
Gewoon, nieuwsgierig.