Alaska 2016 wie gaat er mee?!

Hallo allemaal,

Afgelopen zomer ben ik 23 dagen in Alaska en yukon geweest met een groepsreis. Was een ervaring voor het leven! Nu wil ik in 2016 weer terug! Maar dan niet in groepsverband maar het liefst met een reisgenoot m/v. Om nog meer het into the wild gevoel op te doen en echt de natuur in te trekken met een tent. Daarnaast ook overnachten op campings en wie weet in een hotel o.i.d. Het zou gaan om een periode van een week of 3 a 4. Wie durft het aan om in het ruige landschap van alaska te overnachten en te genieten van de mooie natuur en wildlife?!

1 like

Hey Chris,

2016 duurt nog wel even, maar ik wil zeker een keer naar Alaska.

Gr. Jonathan

Hoi Jonathan,

Dat duurt inderdaad nog we even haha. Maar begin er eerder te vroeg dan te laat mee;) heb nog geen ervaring met zo’n forum dus daarom zo vroeg… Al eens in noord Amerika geweest?

Heej Chris,

Super gaaf dat je naar Alaska wilt! Heb je je reis al gepland en/of vordert het al een beetje? Ik ben Rebecca, 25 jaar en wil echt vanuit het diepste van mijn hart naar Alaska, het liefst nog deze zomer. Lijkt me tof om met je in contact te komen:)

Groetjes, Rebecca

Hey Chris,

In augustus ga ik voor 18 dagen naar Alaska. Tickets zijn al geboekt. we zijn met ze 3en en hebben alleen een hotel voor de eerste en laatste dag geboekt. de rest slapen we of buiten onder onze Tarp of in een cabin.

Wat wil jij daar allemaal zien en doen?

Groet Wouter

Hey Chris
Met welke groepsreis ben je geweest? Ben aan het overwegen om een keer met djoser mee te gaan. Canada staat nog steeds op mijn lijstje temeer ook omdat ik daar familie heb zitten.

Hallo Chris, ik plan Alaska in september. Van Anchorage naar Fairbanks. Wanneer wil jij gaan? De treinen rijden maar tot 17 september. Dus wil rond 7 september vertrekken. Groetjes