Alaska Sep. 2009 voor 3 weken.

Hallo, ik wil graag in Sep. 2009 voor 3 weken naar Alaska.
Zoek hiervoor ( het liefst een vrouwelijke) reisgenoot / reisgenoten.
Ik heb geen ervaring met het zelf uitstippelen van een reis, ga meestal met een groepsreis mee.
Maar als jij ervaring hebt is het misschien wel een optie, anders kies ik voor een groepsreis. Maar dan wel met jou…!

Hi, ik ben geen vrouw en september is voor mij waarschijnlijk te laat (in jan. vertrek ik naar Brazilie als start van een reis van 6 - 9 mnd. naar verschillende windstreken). Maar ik wil ook naar Alaska komend jaar. Moet nog uitzoeken wat de beste tijd is qua weer omstandigheden en things to do. Wie weet is het een idee om in elk geval onze ideeen/ervaringen uit te wisselen? laat maar weten! (ps ik ben Onno, man van 37 uit omgeving Amsterdam. Zowel voor werk als prive heb ik al t een en ander gereisd en ga daar weer een flink hoofdstuk aan toevoegen).

Hi,

Ik ben dus wel een vrouw :slight_smile: en dan ook eentje die dolgraag naar/door Alaska zou willen reizen, maar dan in Augustus aangezien ik dan vakantie kan opnemen. Ik heb zojuist een berichtje geplaatst op het ‘Verenigde Staten forum’ m.b.t. info over reisorganisaties.
Ik ben in 2007 met Baboab naar Canada geweest (waanzinnig mooi land, zou zo weer teruggaan! De reisleidster was echter niet een doorslaand succes, maar toch een mooie reis gemaakt) en dit jaar met een vriendin een 4-weekse roadtrip gemaakt door West Amerika. Samen een supergave trip inelkaar geknutseld (alleen de voorpret al). Van San Fransisco naar Yellowstone, alle National Parks bezocht, ook geweldig indrukwekkend!