alanya, antalya of istanbul eind 09-2010

Hallo,

Mijn vriendin en ik willen de laatste week van september begin oktober een weekje naar turkije.

We willen lekker ff uitrusten, van de zon genieten en in de avond een drankie doen/stappen.

Zelf hebben we het idee dat alanya de beste keuze is. We zaten echter ook nog te denken aan antalya of istanbul.

Wat zou voor deze periode en wensen de beste keuze zijn denken jullie?
Is er in die periode nog een gezellig uitgaansleven of is het dan al meer naseizoen en rustig?
Wat zal dit gaan kosten we hebben zelf het idee dat het moet gaan lukken voor ong 2 tot 3 honderd euri…

Zeker naar Alanya gaan… Antalya kan ook. Maar ik zelf vind Istanbul vooral voor alle rijkdom die de stad heeft(historie) dus veel doen!

Gewoon gaan genieten in Alanya, en de lange transfertijd voor lief nemen…(tukkie doen)

In die tijd is het in Alanya nog het warmste. Het seizoen loopt daar tot eind oktober door, in september is het er altijd nog gezellig druk

Istanbul is ook heel leuk maar meer om echt dingen te gaan bekijken en doen, dus als je lekker vooral op het strand wil liggen en af en toe wat wil gaan doen is Alanya leuker

kosten: het ligt er helemaal aan wat je wil doen… Maar die 200euro kun je nu al vergeten… De goedkopere appartementen beginnen voor een week toch al gauw rond de 290-350 euro p.p.

Heb bij corendon, laatste week sept nog snel gekeken… all-in toch snel meer dan 400, app kan je voor die prijs uit…

Maar de prijzen liggen zeker hoger!!! pp dan dus…