Beste reizigers,
Hoe gaan we het best van de luchthaven naar ubud? s’avonds.
Het hotel vraag 350.000rp.
De officiële taxi op de luchthaven 195.000, staat op de website, maar moet je ook terugrit betalen?
Alvast bedankt,
Valerie
Hoi Valerie,
Het officiële tarief voor de taxi van de luchthaven naar Ubud (centrum) is momenteel 300.000 (die 195.000 die je noemt is misschien van een paar jaar geleden?). Maar de taxi’s van de luchthaven zijn berucht en er wordt vaak geprobeerd van de officiële tarieven af te wijken (zeker als het bijvoorbeeld al later op de avond is). 350.000 rupiah om opgehaald te worden door het hotel lijkt me een heel goede deal.
Groeten,
Erwin
Wij betaalden € 17,50 bij Tototravel. Vooraf in Nederland! Volgens mij tot 3 personen, met meer iets duurder.
Hier een redelijk actuele site met alle tarieven. http://www.balistoreluggage.com/blog/bali-airport-taxi-new-2015-rates/#bali-airport-taxi-rates
Bedankt voor de tip! We nemen contact op!
Maar dan was er zeker ook een reis bij ze geboekt? En kan iemand van jullie de site van Toto nog bereiken? Ik krijg steeds de melding: De pagina kan niet weergegeven worden, terwijl Norton op hetzelfde moment meldt dat er een web attack is geblokkeerd.
Willem 269,
Net geprobeerd www.tototravel.com . Geen probleem. Wij hadden overigens alleen een pick up geboekt bij hun.
Bedankt, wellicht staat mijn Norton te scherp afgesteld
Na een reis van 17 uur zou ik echt wel die paar eurootjes extra betalen zodat het hotel mij oppikt. Dan weet je zeker dat het goed geregeld is en dat ze voor je klaar staan. Ons beviel zoiets in ieder geval heel goed. Veel plezier
Wij hebben vorige week 350 betaald voor taxi op de airport. Kon de officiele bali niet zo snel vinden, dus gewoon met een mannetje onderhandeld.
Sent from my LG-D855 using Wereldwijzer mobile app