taxi airport - ubud

Hoi hoi

Weet iemand wat op het moment de tarieven zijn van de luchthaven naar ubud?
Ik weet dat de prijzen zijn gestegen, maar heb dus geen idee wat nu een normale prijs is.

Ik kreeg een aanbod vanuit het hotel voor 350000 IDR? Is dit een beetje redelijk?

Groetjes
Nicole

Hè Nicole ja dat is echt een goede prijs . Dacht op vliegveld de taxi rond 400.000 ligt.
Vind zelf altijd fijn als ze me ophalen hoef je weer niet te onderhandelen en de chauffeur weet het hotel .

Ik heb in oktober geboekt bij Toto Travel. Thuis geboekt en betaald. Netjes verzorgd. Ik dacht 275.000 met 2 personen.

Hoi Nicole,

Als je de zoekfunctie van het forum (of Google) gebruikt, vind je dit: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200997 . Een paar maanden gelden werd precies (maar dan ook echt precies, zelfs met de 350.000) dezelfde vraag gesteld (en beantwoord).

Groeten,

Erwin

Erwin, Ik weet niet wat je probleem is maar er staat echt € 17,50. Ik kom ongeveer 4 x per jaar op Bali en ben tevreden over genoemde service.
Vorige maand kwam ik vanaf Flores op Bali aan en moest naar Sanur. Zelfs bij het "officiele " loket probeerde men nog Ir 180.000 te vragen.
Toen ik daar iets van zij was het ineens een vergissing en werd het Ir 150.000. Als iemand dus een vraag heeft beantwoord ik die.

???

Welk probleem? Ik geef alleen maar aan aan Nicole dat precies dezelfde vraag als die zij stelde al eerder door iemand anders gesteld is, en ook beantwoord, dus dat ze daar meer informatie kan vinden. Ik weet ook niet wat je bedoelt met “er staat echt € 17,50”?

Bedankt voor jullie reacties. De zoekfunctie werkt helaas niet zo goed op mijn telefoon.
Ik heb akkoord gegeven met het bedrag van 350000. Het scheelt qua prijs niet zoveel als wat fellow betaald heeft, aangezien wij met z´n 4-en zijn.
Het is wel zo prettig als er iemand op je staat te wachten en ook weet waar je hotel zich bevind!

Weer een stapje dichterbij. Nu alleen nog een hotelletje op lembongan regelen en een paar weekjes wachten :slight_smile:

Met hotel pick up afspreken is goede keuze ! Scheelt je hoop gezeul met koffers en vinden van loket. En zeurende taxi chauffeurs die zeggen dat ze goedkoper zijn dan het loket (is verboden om diensten aan te bieden op het vliegveld ).

Geef wel je vluchtnummer door he :wink: