Airport Fasttrack Service ...iemand ervaring ?

Hoi allemaal,

Heeft er iemand al eens gebruik gemaakt van de Fast track service op Suvarnabhumi airport ?

Zo op het eerste oog lijkt me dat wel wat voor mensen die bv een aansluitende vlucht hebben geboekt, zelf vlieg ik altijd gelijk door naar Chiang Mai en dan houdt je er toch rekening mee dat je langere wachttijden kunt hebben bij de paspoort controle.
Nu zijn ze daar sinds kort zelf ook van bewust en lopen de afhandelingen redelijk vlot maar ik heb afgelopen januari daar toch echt ruim een uur gestaan.
Om de doorreistijd te verkorten, ik boek nu meestal een aanluitende vlucht gemiddeld 4 uur na aankomst, lijkt me deze service een uitkomst.
Een aansluitende vlucht lijkt me dan beter af te stemmen en ben ik sneller op mijn plek van bestemming.
Voor wie de service eens onder de loep wil nemen hierbij de website http://www.thaifasttrack.com/index.php?p=1_10_Fast-Track

Voor de “gewone toerist” is het wellicht niet van toepassing maar als je regelmatig die kant op reist en of zoals ik altijd gelijk doorvliegt kan het toch aanmerkelijk schelen denk ik. Echter omdat ik het zelf nog niet heb geprobeerd en overweeg het bij mijn volgende trip te gaan doen graag ervaringen en of meningen van anderen.

Laterrss
Olav.

Ik ga er wel gebruik van maken. Tot nu toe heb ik altijd geboft met mijn te krappe overstaptijden. En heb ik op elk vliegveld in Thailand nooit in een lange rij hoeven staan. Nu hebben we een vlucht naar Koh Samui 2 uur na onze aankomst in Bangkok geboekt. Weer behoorlijk krap. Dan zal deze service wel een uitkomst zijn voor ons.

Ik heb meestal mijn eigen fast track bij mij, mijn vrouw en 9 vd 10x mag ik bij haar aansluiten in de rij van de thaise paspoorten.

wat betreft de service hoor ik als het druk is heeft het zeker nut dan scheelt het veel tijd maar als het niet druk is dan niet echt dus is een beetje een gok.

de service op zich schijnt goed te zijn ze staan je bij de slurf al op te wachten