Vervoer Suvarnabhumi Airport naar Bangkok

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen zodra ik aankom op Suvarnabhumi Airport. Welk vervoersmiddel kan ik het beste pakken om naar Bangkok te reizen. Wat is de snelste manier? Wat is de goedkoopste manier?

Airport link bangkok. Snel & Goedkoop

http://www.reisdoorthailand.nl/vervoer/airport-link-bangkok

Bron: reisdoorthailand

Ik kan dit alleen maar onderschrijven :slight_smile:

De airport-link vertrekt vanuit de luchthaven op de verdieping -1 en op een kwartier, 20 minuten sta je in het centrum van Bkk. Geen gedoe met het verkeer en het kost je iets van een 90 Bht (+/- 2 eur). Vanuit Phayathai-station in het centrum kan je desgewenst een taxi verder nemen naar je bestemming, zal je veel goedkoper uitkomen dan een taxi vanaf het vliegveld. Duurt ook een eind minder lang. Bovendien is de Airport-link zeer comfortabel.

Grts,

Jelle

:chin:Als je veel bagage (zwaar en lomp van voormaat) hebt gewoon taxi pakken anders de voor beschreven opties en als je nog niet echt bekent bent met Thailand gewoon taxi naar hotel zeker naar een lange vliegreis.
succes:THAILAND::cambodia:
ps als je je adres al op papier hebt staan is al een voordeel liefst in Thai

Ik zou na een lange vlucht lekker de taxi nemen. Kost je wel meer dan de Airport Link, maar stuk relaxter. Heel veel langer dan de Airport Link duurt het niet en je stapt in op de airport en wordt voor de deur van je hotel weer afgezet.
Afhankelijk van de locatie van je hotel en de tijd van aankomst zal je ongeveer zo’n 300-350 Baht kwijt zijn.

Of men kan ook de airport bus nemen (A-2) van survarnabhumi naar Banglaphu! voor 150 bath.
Nu zelf neem ik altijd de taxi,je wordt aan het hotel afgezet,je moet er wel ietsje meer voor betalen maar daar heb ik het voor over!
Ook moet je dikwijls rekening mee houden dat op sommige uren van de dag,massa toeristen gebruik maken van de airport link,in de taxi heb je alle comfort en je zit rustig.

Ik rijdt nog rustig 600KM naar de Isaan nadat ik mijn HEMA worsten heb afgedropt :beef:

Maar inderdaad liever met de taxi naar het hotel voor die omgerekend €10,- als we in Bkk blijven.