Air Asia schrapt vluchten vanaf Europa

Wij hebben een retourticket geboekt van 29 maart tot 21 april van Parijs naar Kuala Lumpur. Nu kregen we een mail dat Air Asia vanaf 31 maart niet meer vliegt vanaf Parijs naar Kuala Lumpur en dat we moeten wachten op een persoonlijke mail met 3 opties: geld terug, andere maatschappij of andere bestemming. Dat alles zonder extra kosten.

Zit iemand ook met dit probleem en weet iemand al wat meer?

Groetjes Niki

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar ben wel benieuwd hoe dit af zal lopen voor iedereen die al tickets heeft gekocht. Hopelijk wil je ons op de hoogte houden, ben wel benieuwd hoe Air Asia X hiermee omgaat. Wel jammer dat ze gestopt zijn. Dit is minder goed voor de concurrentie op het traject richting Zuidoost-Azie. Ben benieuwd wat ‘Scoot’ van Singapore Airlines gaat brengen.

Ik zal je inderdaad op de hoogte houden! Ik ben erg benieuwd…

Groetjes Niki

Inmiddels hebben we ons geld terug gevraagd. Dit was een van de opties.

Op http://www.tripadvisor.co.uk/ShowTopic-g1-i10702-k5061893-o200-FYI_Air_Asia_X_Cancellation_of_all_BOM_DEL_ORY_LGW_ops-Air_Travel.html

staan reacties van mensen die inmiddels al geld terug hebben en tevens mensen die al vervangende vluchten hebben aangeboden gekregen.
Wij hebben nieuwe tickets geboekt bij KLM. Die had werelddeals, dus het scheelde precies 150 eurp vanaf Amsterdam ipv Parijs.

Nu hopen dat wij ook snel ons geld terug hebben en dan is het gelukkig opgelost. Ik heb wel het idee uit alle reacties dat Air Asia dit op een goede nette manier wilt oplossen.

Groetjes Niki