Weet er nog iemand een leuk AI hotel voor niet te veel geld?? Het liefst met wat terrasjes en winkeltjes in de buurt.
hoi…
hotel corolla in side is volgens mij niet al te duur, en vorig jaar all in. geworden
winkeltjes en bars zijn er in de buurt…heel leuk daar.
groetjes
filiz
heey ik kom net terug van alanya en we zijn in een ai hotel geweest en het was prima!!! de naam is club doganay beach hotel 5* voor niet al te veel geld het was het goedkoopste hotel wat wij konden vinden dat toch erg netjes en luxe was…wij hebben het geboekt bij maxisun omdat het daar het goedkoopste was…het is cker een aanrader!!!
gr wendy
JE kan voor een all inclusief hotel naar de site gaan www.leandrahotel.com. Ik heb geboekt bij fastminte voor een weekje en wij komen dan voor 2 peronen op een totaal uit van 601,40 €. :o
Het hotel is gelegen 3 km van Alanya centrum af en gelijk aan het strand. Je kan dus op de site gaan kijken (www.leandrahotel.com) en dara kan je fotos bekijken van het hotel en wat informatie.
ik ga er ook dit jaar voor het eerst naar het hotel toe maar heb er goede verhalen over gehoord. :rolleyes:
Groetjes nathalie :wub: :wub: :wub:
We gaan naar Marbel in Kusadasi ![]()