Agadir

Hoi,
Ik ga met mijn vriend van 9 t/m 19 juni naar Agadir.
weet iemand of het slim is om vantevoren een auto te huren of in de plaats zelf (agadir)
En wat voordelinger is?

Goede tips voor leuke plekjes zijn ook welkom

Hallo

Het is slimmer om een auto ter plaatse te huren,is veel goedkoper.
Als je meer informatie wil dan kan ik je een telef nr geven van iemand daar die auto’s verhuurd.

Groetjes

Dankje voor je reactie.
Ik hoor verschillende berichten.
De een zegt via internet en de ander zegt dat ik terplekke moet huren.
Maar jij hebt er ervaring mee dat je daar beter kan huren?
Als je een telefoonummer hebt, graag!!

Wanneer ik een week een auto wil huren, aan welk bedrag moet ik dan zo ongeveer denken?

Groetjes Eva

Hoi

Neem maar van mij aan dat je het beter ter plekke kunt regelen.
Ik zelf heb er heel veel ervaring mee en deze persoon waar ik altijd mijn auto huur is correct en niet te duur.
Het ligt eraan wat voor een auto je wilt hebben,je kunt bv aangeven dat je maar een bepaald bedrag wilt uitgeven.je moe ongeveer rekenen op 30 euro ligt eraan want in zomer tijd is het altijd duurder en nu is het seizoen daar wel al begonnen.
je kunt die persoon ook vanuit hier bellen en alles regelen en ter plaatse pas betalen,hij kan je ook de auto brengen naar je hotel of waar jij dat wilt.

Hoi,

30 euro dat is wel heel goedkopop. Had namelijk, vanaf 180 euro dingen gezien voor een week.
Ik zou graag het telefoon nr willen, kan je dat prive sturen? Of gewoon dan wist het bericht wel gelijk, Kan diegene wel Engels?
Super bedankt voor je tip!

Jij hebt dus goede ervaringen in Agadir gehad?

groetjes

Je kunt alleen frans spreken of marrokkaans natuurlijk:zon02:

Gr

haha Marokkaans wordt lastig en hoop dat hij of zij mijn Frans begrijpt :slight_smile:
Bedankt voor het nummer!