Agadir en omgeving met 2 kleine kinderen

Wie heeft er ervaring met rondreizen in de buurt van Agadir? We hebben gekeken en willen een auto huren en dan vanuit Agadir vertrekken.

Heeft iemand ervaring hiermee en waar we het beste een auto kunnen huren. Zijn met 3 volwassenen en 2 kinderen, 1 van 3jr en 1 van 1jr en willen eind september vertrekken.

Hoop dat jullie ons tips kunnen geven! Bedankt alvast!
gr Cindy

Hoi,
Leuk dat jullie naar marokko gaan.

Op zich kun je vanuit agadir leuke stadjes bezoekenen de ongeving verkennen.
Als je kinderen geen probleem hebben om wat langer in de auto zitten is het zeker leuk.
Heb je een hotel geboekt en bij welk organisatieInprincipe kun je overal een auto huren.Al op het vliegveld vind je hier de bekende en wij in n.l ook kennen.Dan heb je verder in de stad zelf diverse verhuur bedrijven en je kunt als je bij een touropperoter hebt geboekt ook een auto huren.

Verder kun je met de auto naar essouira,marakesch(snelweg ongeveer 2a 3uur),immouzzer(waterval) en je kunt diverde plaatsjes rondom agadir bezoeken. Even buiten agadir ligt de grand soucco erg leuk om te bezoeken. Ja en zo kan ik nog wel even door gaan.KOm er al zo´n 11 jaar dus weet wel het een en ander. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je me mailen.Als ik weet waar jullie zitten kan ik jullie misschien naar het verhuur bedrijf sturen waar wij zelf ook altijd een auto huren.
MOcht ik jullie niet meer horen veel plezier in marokko.Het is echt de moeite waard om daar een keer naar toe te gaan.