Leuk hoor ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden en die jongen bij de deur daar vindt je vast wel een oplossing voor.Je kan je vriend ook een sms sturen dat hij ff ergens heen moet gaan dat daar wat voor hem is of zal die dat doorhebben
Voor mij nog 25 dagen,
Miss kan jj ook gewoon aan die jongen bij de deur vragen of hij ze mond wilt houden omdat het een verassing is??
Greetz xxx
Hai Missmariska,
ja man heerlijk bij het kijken van de foto`s me eigen weer in Turkije wanen. raar idee dat je leeft er zo lang naar toe en voor je het weet is het voorbij. We willen nu echt duidelijke plannen voor de toekomst gaan maken…
Eindelijk na 3 jaar…
Ik hoop dat iedereen het net zo leuk en goed ga krijgen als ik heb gehad in mijn vakantie.
Groetjes rachel
Dankjewel Rachel, maar dat moet goed gaan komen.
Mag ik vragen hoe je toekomstplannen er ongeveer uit gaan zien? Mag ook in een pb, ben gewoon heel erg nieuwsgierig, omdat ik zelf nog zo in twijfel zit.
Voor mij nog 16 dagen.
Ik ga dus inderdaad proberen om die jongen voor de deur zijn mond te laten houden, zal niet eenvoudig worden, maar moet lukken!!
Voor mij nog 24 dagen:D:D
De tijd gaat echt hard:D
xxx (K)
Jeejj nog maar 23 daagjess, ik ga al bijna de 10en in :D:D
xxx
ik wil ook weer aftellen…
maar als ik zie hoeveel dagen ik nog moet!!!..
duurt me dat nog veeeeeeeel te lang!
1 troost de tijd gaat altijd sneller dan je denkt!![]()
Nog maar 21 dagen:D:D
xxx
De tijd gaat snel zeg!
Van de 77, toen ik terug kwam, zit ik nu alweer op 12.
Voor mij nog maar 5 daagjes! Heerlijk, weg uit de contstante regen hier in Nederland en natuurlijk weer bij mijn poepie terug!
Voor mij nog 12 dagen, ik heb er echt mega veel zin in.
En ik ben vooral nieuwsgierig naar zijn reactie.
jaa gaat egt opschieten nu he!!..
bij onder de 10…
nog maar 1 cijfertje:)![]()
jeejj nog 20 dagen:D:D
21 juli weer naar Kusadasi!!:wub: VERRASSING!!!
Zie maar dat jij niet verrast wordt!!
wie weet wat krijg je te zien:crybaby::crybaby:
Durfde ik niet zeggen !!!
Maar dacht het wel.:paranoid::paranoid:
Dus… :finger:
pffff
@ Brenniej:
Werkt je vriend in Marmaris??
Mijn vriend werkt daar ook namelijk in Bazaar 48, ik ben in mei weer een weekje daar geweest en nu moet ik nog wachten tot eind oktober/begin november voor ik hem weer zie.
Groetjes Kim
Oh, komen ze hier onze blijdschap en vreugde over het weerzien met de geliefden ook al verzieken. Fijn zeg.
Nou, we kunnen zelf wel uitmaken hoe het zit.
Ik zal blij zijn als het 21 juli is.:wub:
@ Kim,…
Ja mijn vriend werkt in marmaris… In te Drop in Bar…
Weet niet of je dat kent… is op de boulevard…!
Ik moet ook nog ff wachten… maar als je eind oktober gaat…!! ben ik er ook nog!!!![]()
Gezeliiggg…
xxx